kiyafetler, etiketler..

Kiyafetlere etiket basmaktan makine gibi biseye dönüstüm insanliktan çiktim. Bugün karinin birine yardim edeyim demistim yigdi önüme tüm isleri. Ne bilim kadin geçen hafta aglamisti çok isim var, cok strese sokuyorlar diye, insanlik namina 2-3 gündür onla takiliyordum. Kari sôylene söylene ordan oraya dolaniyor lakin elime içinde 100 parça elbise bulunan bilmem kaç tane karton verdikten sonra elime tutusturdugu - %50 etiketler rulosuyla beni yalniz birakiyor. 
Stajyerim ben. Köleyim zaten. Ayak islerine bakan bi çiragim. Ha pardon, yapmaktan hoslanmadigin herseyi yapan bi insanim. Uhüh. 
Bugün güzeldi ama. Tam askidaki bebek kiyafetlerine etiketleri basiyorum... Dalmisim hayallere.. Sanki 10 senedir çocugu olmayan, kisirlik tedavisi gören, 7 tane tüp bebek denemis bi kadin gibi sariliyorum bebek kiyafetlerine agladim aglayacam.. Aliyorum kucagima oy kuzum oglusum benim diye seviyorum. Tam delirmisken, kadin çikmis gelmis bana bakiyormus haberim yok.
- Hahaha napiyosun ?
- Heç cocuk kiyafetlerini seviyorum heheh:) [3 harfli bu kari kesin 3 harfli, nasi sessizce gelmis gözlerini bana öyle dikmis yaaa? Sari çiyan] 


Bu arada bugün o Kivanç görünümlü çocuk bana mrb demedi. Bende yanasmadim. Ölüm gibi bisi oldu ama kimse ölmedi. Askimiz baslamadan bitti. Bugün güzeldim halbuki, makyaj saç bas felan. Yarin bakimsiz gitmeyi düsünüyorum. Napim kavusmadan ayrildik, acisini bari yasayalim bigün. Höhöhö. 

Su Alamanci baci bana mail yollamadi, yollasana kizim ya, uçak biletimi alcam ben. Ucuza denk getircem. Oküz. Durun bidaha mail atayim.

Ha bu arada studio buldum orada. Söylememistim sanirim.
Güzele benziyor.. Bakacaz.