hafta basi, hüznün baslangici

6 gündür evde keyif çatmisim, mutluyum huzurluyum. Sabah kalkiyorum 9da staj yerine variyorum. Planning'e bi bakiyorum aslinda bir buçukta baslamam gerekiyormus "laan keske arayip saatlerimi sorsaydim" diye geçirdim içimden. Iki uç tane sevimli insan "nerelerdeydin bayadir yoktun" diye sordu. 4üne de ayri ayri yalanlar uydurdum. Günah defterim kabardi iki uç günde yeminle.Birine grip oldum dedim, ötekine sirtim agridi dedim, karnim agridi dedim vs. vs.
Sefin karsisinda g*t gibi kaldim o ayri. Neyin var dicegini hiç dusunmemistim. Hatta onu hiç dusunmemistim. Ha varligi ha yoklugu. La sef dedigin söyle biraz karizma olur ya. Bugün gelmis magazanin ortasinda sergiye konmus bi besigi elindeki maktapla delik desik ediyordu. Napiyon sen canim benim ? Icindeki marangoz yeni mi uyandi ? git bi sef gibi otur bilgisayarin karsisinda kari kiz tavla. 
Bugün aksam canima tak etti ve gittim odasina "ben ne zaman cikacagim acaba ?" dedim.
- Gece 11e kadar burdasin hihihi. 
(hay senin yapacagin espriyede sanada -_-) 

-kübra bizi arayip bildirmen gerekirdi, is düzenine aykiri davraniyorsun bu sabah niye 9da geldin ? Sen normalde 8de baslayan birisin. Uyudun dimi ? 
- yok uyumadim, sabah kosusu yaptim, pzartesi sabahi kosmaya bayilirim. Laaa napacam heralde uyudum !! 
 9da geldigime sükret. 

diyemedim ya lan. 
 
Herneyse sabah 8de çiktigim eve aksam 9da girdikten sonra içimi heyecan kapladi. Dedim bisürü mail gelmistir mesaj gelmistir. 
Tik yok.
Kimse halimi hatrimi sormamis. Unutma faslina geçmis.
Mail kutuma reklam bile gelmemis. Universte mailime baktim, anket felan yollarlardi arada o bile yok. Hiç bisi yok. Ha varligim ha yoklugum.
Bende yayildim simdi yatagima film izlicem.

-Marry me.