geçen günler, bozulan moraller, tinlamamaya calismalar.. hersey boktan gibi gibi

Ulan sinirden dün bütün gün agladim. Gözlerimde yas yerine yag aksa, yeminle 5-6 kilo vermistim o derece. Aglarkende malak gibi bisi oluyorum. Gülerkende aniriyorum. Saçma sapan hallerdeyim. Bugün hiç bisey olmamis gibi çiktim insanlarin karsisina. 
Olay yeri : Leclerc
Tarih : iki gün önce
Kisiler : ben ve o korkunç kadin ( korkunç çunku çok kotu bakiyor ve gozlerini kapkara boyuyor öö kedi yiyodur o kesin) 

1 kutu firlatti önüme. Icinde normal çorap var bide külotlu çorap. Uzerlerine etiket yapistir dedi gitti. Megersem kûlotlu çoraba farkli etiket olacakmis. Ulan kara hayalet. Desene. Desene !! Hazirlasana etiketleri.. Ne bilim ben ? Bide gelmis " külotlu çorapla normal çorabi ayiramiyomusun ??" diye çikisti. Hee salagim ben tabi. Herneyse kriz bi sekilde halloldu lakin dün benim sef odasina çagirdi.

"naptimm lan ?"

ise hevesli görünmüyormusum, sabahlari gülümsemiyormusum, inisiatif sahibi deilmisim. Bombok biseymisim. Istersen birakabilirsin felan dedi.
Senden canlanmani bekliyorum dedi. Sana kötü yönlerini söylüyorum düzel diye. Bana yapilan elestiriler beni daha ileriye götürür dedi. Bisiler bisiler daha vizirdandi. Benim beynime oksijen gitmedi. Kakalak gibi kaldim karsisinda. Bütün gün "laan keske sunu deseydim. Off niye sustum ki ? Firlatcaktim ordaki sandalyeyi kafasina " diye diye geçirdim.
Eve gelip yatagima gömüldüm. 
Ve öylede kaldim.
Bu sabah o gergedan suratli herifi görmedim. Ve yine herzamanki gibi ise yaradim.
O da görmedi.
Görmesin.
Ben biliyorum.

O gotik karimi beni sikayet etti acaba. Bagirdiydim biraz kendisine. 
Kedi felan hediye edim bari.