bitti gitti iste hersey..

Geçen hafta seften yedigim tepikten sonra kendime çeki düzen vermis, ve "kübra sen üstüne düseni yap, birak onlar ne dusunurlerse dusunsunler" dedim. Ve çalistim, çalistim, çalistim...
Gerizekali herif yoktu. Pzartesi yok, bakiyorum çarsamba yok.. Sali gunu yerine cumartesi çalisicaktim. Yani yarin.. Nasi gidicem bilmiyorum.
Persembe sabah üzücü ve aklimdan geçmeyen bi haber aldik. Dedem vefat etmis. "Nasil olurr yaa" diye çikistim anneme. Sonra kapattim gözlerimi, en son isparta da elini öptügüm sarildigim "seneyee yazin gorusuruz dedemmm" dedigim ani hatirladim. Son kez görcegimi bilsem öyle yapar miydim ? Daha uzun kalirdim yaninda, daha fazla öperdim, daha fazla güldürmesi için oturur sohbet ederdim. Dedemden geriye hatirladigim hep güzel seyler var.. 
Kahkaha attiran konusmalari, tontis göbegi, küçükken bakkaldan aldigi çubuk kraker ve kekler, verdigi harçliklar, sabahtan kalkip kahveye gitmesi, iki saat sonra elinde koca bi poset ekmekle gelmesi, yemek yer yemez uyumalari, karpuz kavun hastasi olmasi, cebindeki kolanyasi, jilet gibi takim elbiseleri, basindaki takkasi herseyiyle benim canim dedemdi. Hiç somurtmazdi, yanindakileri somurtmazdi... Ve gitti artik. Allah rahmet eylesin. Allah günahlarini affetsin... 
Herkesle bizi tanistirir, özgüvenimiz tavan yapardi.
Fen lisesindeyken, doktor olacak diye anlatirdi herkese. Bakti isletme okuyorum, bu sefer 5 dil biliyor derdi herkese, bende gûlerek evet öyle derdim ve sayardim : turkçe, fransizca, ingilizce, almanca, çince. Son 3 dilde kelime haznem çok fazla olmasada, onu mutlu etmek için EVET KONUSUYORUMM derdim. Simdiyse herkes ne olacaksin sen diyor.. 
Tüm amcalarim ispartaya gittiler, biz burdan acisini yasadik ama hala yasiyormus gibi, yazin gidince tekrar görecekmisim gibi. Amcalarimin yasadigini ilerde belki bizde yasicaz.. babam hala orada ne de olsa.. Iste bu yüzden gurbetten nefret ediyorum. Sevmiyorum buralari. Sevemiyorum.. Ama yinede kaçiyorum.. hep uzaga daha da uzaga.. bi kaç ufak hayalim var aklimin en ucra kösesinde, yasarmiyim yasamazmiyim bilinmez.. ama kaçiyorum biraz kendimden... baska bisiler bulmak için, ya da yalniz kalip özüme dönmek için.. 
Hayatin kiymetini bilin