an'da kalamayanlar. Ya da çok kalanlar.

Bu aralar tepik yemis gibiyim. Sanirim her zman öyleyim. Hayat uçan tekmeler atiyor ve ben oldugum yerde duruyorum. Belki bisiler kendiliginden degisir diye bekliyorum. Bekliyorum... Beynim gidiyor. 
Az önce televizyon'da Zeynep günlük yaziyordu... 

Senden 6 saat 2 dakika 18... 19.. saniyedir ayriyim. Nolur simdi çikip geliversen, gülümsesen bana diyor..

Hoop pencereden cullop gibi çocuk geliyor.

Bende ayni seyi yazayim dedim, bi bok olmadi. Sadece ablam elinde bilgisayari yatagindan sagdan sola döndü. Yehu. 

Memelerimde aciyor. Aciyor ve ben ellemeye devam ediyorum. Sanirim adet günlerim kapida bekliyor. Stajda bekliyor. Ehliyetten yazili geçecem o da bekliyor. Diploma töreni var oda bekliyor. Lan nasil bi hafta bu böyle ? Bas bas bagiriyor, "pohh gibiyimmm" diye. 
Bu arada Candy Crush'ta seviye atladim. 2 saniye mutlu oldum. Sonra geçti.
Geçiyor, agrilar sancilar sizilar hepsi geçiyor. Bitek hayal kirikliklari kaliyor geriye, ya da yasayacagimiza inandigimiz hayallerin anisi... Nasil duygusalliyim dimi ben böyle ? Karnim da iyice balon gibi sisti.
Dün aksam dogumgunu vardi E.'nin..
Eglendik sayilir. 
Kendisi hediye olarak ütü masasi, fritöz ve elektrikli süpürge aldi. Ablamdan ultra klas bi çanta, bendense güzel bi kozmetik sepet. Kozmetik sepet ne lan ? dedigini duyar gibiyim. Daha havali olsun diye öyle söyledim. Icinde dus jeli, krem felan var iste. Güllü felan. Isparta'liyiz ya.. Gönderme yapim dedim. Yok lan saka. Bitek o indirimdeydi ondan onu aldim. Napim ? Oldukça çulsuz sayilirim. Banka hesabim yine eksilerde... Bu ay yatacak olan burs hepimizin yüzünü guldurecek. Svenja bacida Wismardaki studyo için 500 € depozito istemis. Depozitomuydu onun adi ? Yani garanti gibi bisey. Haziran ayinda geri verecekmis 500 €yu. Hanfendi daha kontra imzalatmadi, gelmis 250 € su hesaba aktar simdiden demis.
Hee bende salaktim. 
Nah sana 250 € bisi imzalamadan. 

Uçak biletimi alsam iyi olacak sanirim...
Ha bu arada Edinburgh taki universtelere basvurdum.  Basvurdum yehu. Hee yehu. Param yok bursum yok, garsonluk yapmaya gidiyorum oraya.Belki bi casting direktörü tarafindan kesfedilir, tasi taragi toplar okula bi nah çeker, Istanbul'a yerlesirim. En az 5 sezonluk bi dizide, iyi kalpli basrol oyuncunun salak kizkardesini oynarim. Ne bilim. Hayale bak lan ?
Herneyse bunlarin hepsini ablam soktu kafama.
Velhasil dün yapilan neffiiisss yemeklerden sonra, aksam evde gebere yazdim. O kadar cok yemisimki, artik kalbim buna daha fazla dayanamaz hale geldi..

Ablam "isigimi ört" demeye basladi. Bende uykuma mrb desem iyi olacak. Yarin malak gibi staja gidecem zaten. Cuma günü gitmedim. Kesin diyecekler "araman gerekirdi, bidahaki sefere bize haber ver bla bla bla". Lan mantiken hasta bi insan nasi araar isyerinide gelmicem der. Hastayim iste. Avizeyi kaldiracak halim yok. Evet bizim telefon eski model, avizeli felan. 

"You are not my father, not my brother, so Why do you care se much ?" demis birileri... 

Bende diyorum. " You are my mother, my father. Niye beni tinlamionuz lan ?"
Küçük kiziniza destek çikin biraz. Pöh.
Tuvalete gidip Candy Crush oynama vakti geldi ve çatti... höhöhö. 

Bu simon denen kazmada feysbugunu silmis gerizekali. Beraber gidelim mi Almanya ya dicektim. Mal. Yok olmus. 
La ne isim olur senle zaten. Cingen kilikli herif. Okuz. Nerdesin yeaa :( 

Hahaha ben özgür kizi oynayip daglari delip çölleri asip kendim gidecegim galiba..
Kaybolmamak dilegiyle..