abur cubur krizi

Abur cubur pisküt cikolata ve seker krizim tuttu yine. Ablamla kivrandik durduk mutfakta. Cöp deseleyen kediler gibiydi halimiz. Lakin o buldugu yarim sucugu ekmegine dürünmüs, bende koca bir muzu mideye indirmis bi sekilde küçük odamiza geri döndük. Sonra yediklerimiz bizi kesmeyince, mercimek yemeginden atistirdik kasik kasik. Disardada tufan, yagmur, huzun... Her ne ararsan var su aralar. Mercimek yemeginden de azicik kaldi. Gidip bidaha mi atistirsam ? 
Cok fenayim yine bugün. Aksi, huysuz, nalet. Bi o kadarda sevimsiz ve siradan. Aslinda tüm günümü uyuklamayla geçirdim. Içimden hiç ama hiç bisi yapmak gelmiyor. Kurdugum hayaller, kisa vadeli degil. Hep bilmem kaç sene sonrasina dönük. Yahu önümüzdeki bi kaç ay için ne hayali kurayim gerçekten ? Yarin yine apar topar staja gidecem. Gidecem, patlayip geri dönecem. Hiç mi bisey sevmez bi insan ? O yakisikli çocuk ayrin var mi acaba? Bu arada bahsetmismiydim bilmiyorum. Sarisin bisey. Mirebaaag demek için birazcik öne dogru egilmeyeydim eyiydi. Boyun kaç cocugum senin ? Ben 173 olduguma göre, o kesin 167 felan. Pöf. Zaten suratimada bakmiyor. Bulmustur kendi gibi cüce bisey. Geçinip gidiyorlardir gül gibi.
Angut gibi hissediyorum kendimi  ya. Asilsiz ve mantiksiz seyler için beynim vizir vizir çalisirken, kendimi göstermem gereken yerde beynim duruyor. Daha stajin ilk günü nasil karton açilir onu ögretti kadin bana ya. Bide üstüne basa basa tekrarladi bi çok kez : parmagini kesme biçakla diye.  " Hee bende bayilirim zaten parmagimi kesmeye" diyip güldüm içimden.
Hakkatende o gün cici parmagimi kestim. Kesik kesik yine karton açmaya devam ettim. Bi kerede dönüp "barmagim aciyor, ölüyorum baa yardim edin la" diyemedim. "Iyy salak, parmagini kesmis. öyk gerizekali" derler diye. Cöpe giden kartonlarin çogunda kan örneklerim var. 
Saatte ebesinin nikahi olmus yani ha. Off ne zaman 11 bucuk oldu ki bu ?
Yarinda göz doktorunda rdv var gene bisuru para gidecek. Bu arada sanirim artik 4göz olacagim. Olsun varsin. Zaten tipim kayikti, bakalim 4göz nasil olacam. Hem bundan böyle "4gözle" bekledigim biri gerçekten olur belki. Ihihihihi. 
öyk dagilin beyler, igrenç bi espri yaptim. 
Affedin ya. 2014 heycani tüm bunlar. Derrrmisimmmm.
La yaz gelsede bi Tr'ye gidenlerin arkasindan aglasam. Ne bilim ehliyet felan geçsem. Böyle kipirdanmalar olsa hayatimda. Ot gibi durmasam böyle. 

Farkettimde bugün tam 25 saattir feysbukta çevrimiçiyim. Asrin asosyali diye tarihe geçebilirim. Geçeyim. Adim çiksin 9a, inmez olsun 8e. Gözlerime iyi bak, benziyom mu kerize ?
Bide bugün dilime dolanan Mahsun Kirmizigül sarkisi vardi : Yoruldumm yalanlardeaaan, yoruldumm sevdalardaaan, iki yuzlu insanlardaan yoruldum !! 

La görende asrin kazigini yemisim sanicak. Sorun su ki, birinden kazik yemis hissedecek kadar samimiyet kurmuyorum. Kurmayincada mutlu oluyorum dermisim. Yok bea saka saka. Ben farkliyim ya. He farkliyim ben. Ondan yalnizim. (birakin kendimi böyle teselli edeyim).

Ya beni çok güzel giydirseler, çok güzel profesyonel biri makyaj yapsa nasi olurum acabaa :p:p:p:plgnkdfhxujh

uyucam.