yasandi bitti saygisizca

Durduk yere bebetonun sarkisi aklima geldigi için basligi öyle koyayim dedim. Biten bisey yok. Yasanan birseyde ki saygisizca bitebilsin. Neyse nerde kalmistim ? Evet, yazmadim yazmadim, tum yazilarimi finallerden önceki aksama sakladim. Biliyorum, deliyim gözü kara deliyim. Yarin sabahki sinavdan aglayarak çikmassam iyidir. 
Saka ya. Ne aglamasi ? Aglanacak sey mi kalmadi su dünyada ?

Büyük sorunumu çôzmûs bulunmaktayim. Daha dogrusu çozulmesi gereken sorunu buldum. Oda neyi sevdigimi bulmak. ! evet çok basit degilmi sevgili ksisel gelisim kitaplari ?
* hobilerinizi çogaltin, klüplere yazilin, resim çizin, oturun kalbinize sorun.

He canim he. Sende gel su okulu benim yerime geçte, ondan sonra konusalim. Bu gece oturup kalbime sordum : la neyi seviyosun ? diye. Kenan Imirzalioglu'yu dedi hain. 
Gerçekten neyi seviyorum ben ?
Yazmayi seviyorum ama hergün degil, böyle içimin dolu dolu oldugu anlarda. Yani meslek olmaz anlicaginiz. Bi televizyon programi yapayim diyorum, skeçli felan söyle komik bisey. Altyapi yok neyle olusturacaz. Daha sonra emlakçiliga atilip, bi mimardir mühendistir bulup evleneyim diyorum. Emlak ne alaka la ? dedigini duyar gibiyim. Burçlar kitabinda okudum, ben emlakçi olmaliymisim böhühüyt. 
Herneyse sanirim bir baltaya sap olamadan, kiyilmis bir odun parçasi olarak dünyadan göçüp gidecegim. Aslinda o kadarda kötü degil hersey bea. 

Tamam babamla aylardir konusmuyor olsamda, abimle ablam hala evlenmemis olsada, ben sebebini bilmedigim bi melankolinin içinde olsamda, annemle buzlari eritemesemde hayat güzel bea. Tam böyle yiyip içip Allah'a sükretmelik. Sükürler olsun ki ne dua edersem kabul oluyor, ve bu yüzden oturup "neye dua etsem acaba" diyorum.
Simdi durum böyle diye, "Allahim yarinki sinavdan geçeyim" diye dua edip yüzsüzlük yapmiyorum tabi. 

CALISSAYDIN YA LAAAAN