Tesekkür ederim

Basima geleeen herseye, karsima çikan tüm insanlara, yoluma dösenen "engel" olarak gördügüm kapilaraa, senin tatsiz tavirlarinaa, gözlerindeki anlamsizligaa, soyunaa sopuna, gelmisine geçmisine ve geleceginde dair olmak üzere, zerrelerinden tasan sevimsizlige, kanindaki serefsizlige, gözündeki perdeye, elindeki baska ele, tenindeki baska tene.
Tesekkür ederim böyle baktigin içiiiin.
Ebru'nun sarkisini dinlerken aklimdan sükür dolu, pozitiflik dolu bir yazi yazmak geçmisti lakin gene batirdim. Ruhum negatif su aralar. Kafama denk kimse yok. Herkes  böyle bi siradan böyle bi yavan. Kasarsiz tost gibi. Ne bilim, patatessiz patates yemegi gibi.
Anlamsiz, vicik vicik ve gicik.

Bu arada yarin staja basliorum, yalniz saat kaçta basliorum bilmiyorum. Bizim okul kontrayi yollamamis sanirim. Oyle turist Omer gibi gidecem. "seeeyy ben bugun staja baslicaktimda heheueuhe" diyerek.
Ya dua edelimde, stajim ii geçsin. Ne bilim yakisikli biri denk gelsin öhühü.
Denk gelse nolacak, gidecek.
Ha pardon bu sefer ben gidiyorum.
Pardon da burda öyle biri yok ki zaten.

Ya sanirim aglamak istiyorum. Girdigim beklentilerden, dustugum hayal kirikliklarindan ve dahasi...
Atalarimizin "ok" dedikten sonra hala yazmaya devam edeni sevin, evlenin sakin kaçirmayin dediklerini dinleyip. Ok dedigim çocuktan bidaha haber alamadigim için : içim yanar içim kanardaaa, ISYEAAAAAN.
Daha aklimda bir sürü konu vardi. Daha "ne kadar komik kizsin sen" dicekti. Demedi diyemedi. Zaten kendide malak gibi biseydi ya. Hep ben saka felan yapiodum o gülüodu salak. Orjinallik 0, komiklik 0, kelime haznesi desen -74545.
Sanirim kendi kendime konustum ben.
Hee kendi kendime konustum.
Cok mu konusuyorum ki ben ? Canlarimi sikiliyor bu insanlarin ?.
Neyse gün köse yastigi gibi köseye sinme günü..
ok. ?
ok.


makyaji kim cikarcak beaaah ? Pijamalari kim giyceeek ??
Tabikide siz.
Zira ben ögleden sonra 2 civari kalktigim ve gün içerisinde toplam 1 bucuk litre kola içip, 5 tane börek yedigim için kalktigim gibi geri yatiyorum.
Yüzümde güzel su aralar, giristeki "boy" aynasinin karsisinda müzik açip göbek mi atsam ? Böyle hayallere felan mi dalsam ?
Ya ne kadar salagimmm öffff.