staj

Burnumun ayarlari gene bozuldu son günlerde. Bir gün tikaçli, bir gün musluk... Geceleri agzim açik nefes aldigim için kimbilir kaç örümcek midemde can verdi ? Bugünde ders çalismak için gittigim kütüphanede, ders çalismak hariç herseyi yapip geri geldim.. 
Zaten agzim malak gibi ayrik, bilgisayara bakiyorum, o bana bakiyor ben ona bakiyorum.Kendimi feysbukta buluyorum " oha seninde mi sevgilin vardi laa ? " diyorum, 14 subatin yaklastigini kendime hatirlatarak. Evet kutlanmayacak olan yeni bir sevgililer günü göz kirparken, ondan önce kiçini dönmüs gülen bir dogumgünüm var. Zira dogumgünümde magazanin birinde mavi önlükle, yerleri supururken, ûrünlere etiket basarken, ya da küfür ederken bulacagim kendimi. 
Heyoooo canlar, staj buldummm. Allah'a sükür. 
Tamam staj yerini 50 kere arayip, psikolojik baski uygulamis olsamda, olsun. Bi stajim var. Mutluyum. Sonra gelsin Alamanya.
Ya Alamanya demisken, benim eski motivasyonum kalmadi gibi. Sinifta ne guzel gulup egleniyordum artik. Nere alissam bi kopus yasiyorum. Ne yicem la ben 4 bucuk ay ? 
Evet. Tek dusundugum sey yemek. 
Bu arada Wismar'da (orasi nere lan ? dedigini duyar gibiyim) bi tanidiginiz, kuzeniniz felan varsa bana bi söyleyin, arkadas olayim. 
Ablamda takmis "bende Ayseyle yanina gelecem hihohoh" diyip duruyor. Yahu gel. Gelin. Ama bisi beklemeyin. Kuzey Almanya sonuçta. Ayaz, kar, giyamettt.. 

Bu arada Somona caktirmadan onla ayni uçaktan bilet alcam. Bensiz nere gidiyor la ? Sümsük. Aslinda sümügümü bile sürmem sana ama, napim. Yalniz yalniz sey yapmiyim ben yollarda. Kaybolurum, Rusya'ya felan giderim. 

Nyse gideyimde muzik açip, bizim giristeki aynanin karsisinda angaranin baglarini oynayip yatayim.

Ana finaller pazartesi basliyordu dimi ?
Hihohoh.