staj görüsmesi

ingilizce dersinden 45 dk önce çiktim staj görüsmem var diye. Giris kata gidip, evde hazirlamis oldugum domatesli peynirli sandvicimi cuklandim. Napim dostlar, banka hesaplarim eksilerde yine su günlerde. Velhasil dersin bitmesine 5dk kala kendimi okuldan çikmam gerektigini hissederken buldum. Ve nitekim buranin buuuuuuuz gibi havasinda otobüs duragina ulastim cabucak. Zoran seren, yürüye yürüye buldum staj yerini. Lan söyle insan filmlerdeki gibi koskocaman gökdelen, holding felan bekliyor. Benim gittigim isyeride bildigin kapici dairesi gbi bisey. Binaya girdim; 3. kattasiniz yaziyor. Noluyo lan ? dedim. Baktim binanin arkasi uçurum. Töbe bismillah, tam intihar etmelik. 
Nyse girdim, baktim staj alanim bizim salon kadr, yani bildigin g*t kadar biryer.. 
-eveeet Mlle Kübra birazcik kendinizden bahsedermisiniz ? 
- bla bla bla
- demek Almanya ya gidiceksiniz hmm herseyiniz hazirmi kalacak yer buldunuz mu ?
- yok bulmadim, orda ayyaslarin yasadigi bi köprü varmis. Onun altinda yasicaz. Duvarlara grafittti miydi neydi ondan yapcaz iste. Kari hakli lan. Nerde kalcam ben ? Neyse su stajim hallolsunda böhühüyt. Onuda son ana birakasim var. 
- Bana sendeki 3 güzel özellikten bahsedermisin ? 
- euhhh (3 dk sonra) : düzenli biriyimdir (tam 3 aydir elbise dolabimi duzenlemedim mesela), çok dakik biriyimdir herseyi zamaninda hallederim (hee ben kadar dakik yok, bu sene disipline çagrildim geç kaldigim dersler için, ayriyetten hiç bi isimi son ana birakmam ben. aslaa aslaaaa, ne haftaya finaller mi varmis ? :D) 3. de siz bulun:)
- Peki bizim ajansimiz hakkinda arastirma yaptinizmi ?
- yaptim internetten baktim (hehehe kendilerini önemsedim sansinlar)
- Peki ne yapiyoruz biz ne anladiniz ?
- eeuuuuh.. (napiodu lan bunlar ?) cocuk bakicisi felan buluodunuz heheh heyecandan unuttum (salaksinn Kübra salaksinnnnn) 
- açiklayayim ... (ve kadin 15 dk ajansindan bahseder). Sorulariniz var mi ?
- yok annem,yok canim benim, yok tatlim. Ben bidaha burdan geçersem göçük altinda kalayim. 

Yani anladigim su ki, bu kadin beni deli gibi çalistiracak. Neden mi ? Cok fazla sey bekliyor. Git madem bi isçi bul kendini, stajyerlerin canlarina okuyacagina. Höh. Yok telefonlara bakacakmisimda yok stresle basa cikacakmisimda... He zaten benim hayatim cok bos, hiç stres yok...
Bide öglen bi saatim varmis yemk yemek için, ordaki kçuk mikrodalga firini gosterdi yicegini getirir isitirsin diyerek. He canim hee. Bende butun gunumu bu kuçuk odada geçirmeye bayilacaktim zaten... 

Neyse yarin arayip, "ben baska yerde buldum, bana ragbet çok" demeyi dusunuyorum. 

Almanya demisken, bizim hödük Somon denen çocuk uçak biletini almis, daire bile bulmus 200 € ya. Ohaa dedim ya. Bende ikimiz beraber gideriz diyordum ! kaldim gene çöl ortasinda kurumus bir agaç kavugu gibi.Aman be pirt. Sanki çok önemlisin somon. Ne halin varsa gör. Almancanda yok. Sie liegt in meinen Armen ne demek bilmiyosun mesela.. 
Bende bilmiyorum.
Olsun.
Neyse

Ben uyuyayim.
mi ?
Sanirim grip oldum.