staj baslasinn hehoo

Bugün sabahinn köründe indim asagiya. Yani 8bucuk civari. Onumden geçip giden otobüsün ardindan, " noluyo lan, güne bak bok gibi basladi" diyerek soguktan buz tutmus banka oturdum. Bi anda otobus duragi savas alani gibi oldu. Millet dolustu. Hemen otobusu gorur gormez ayaga kalktim ve yer kapabilme umuduyla ilk otobuse dalan ben oldum. Yarim saat oturdugum yerden " Allahim nolur geç kalmayayim nolur" diye dua ettim. Duam kabul oldu, hatta dahasida geldi. Cunku patron beni bekletti :))
Herneyse ilk günüm diyerek klas bi sekilde giyinip gitmisken, kendim mavi bi tisort, bide yelek +Köbra yazan bi etiketle magazada dolanirken buldum.  
Bütün gün "tanidik kimse denk gelmesin Allah'im noluuuur" diyerek dua ettim. Neyseki kimse denk gelmedi. Adamla saatleri konustuk, gerizekali herif. Yarin sabah 7de baslayip aksam 5te bitiriyorum. Yani her an isyan edip, ardima bile bakmadan orayi terkedebilirim. 
bundan iki sene önce, "staj yapabilecegim bi bölüm seçeyim, hem tecrübe kazanmis olurum hihi' diyen beynime edeyim. Bundan sonra staj yapilmayan bisi okucam.. 
Hatta ben bundan sonra uyumak istiyorum ya..
Stajda olup bitenden sonra bahsedeyim..

Mesela benim sefim isten ayrilmis, karinin biri geçen hafta intihar etmis, müdüre karsi birlik olmus tüm çalisanlar.. boykot felan yapcaklarmis.

"sen hiç ii bi zamana denk gelmedin" dedi sari saçli kadin. 

"ben ne zaman iiye denk geldim ki ? " dedim içimden..