Son günüm.

Bugünde sinavlara "icimiz yana yana, isyeaaan içindee girdik. Yalniz bizmi girdik omu bize girdi bilemedik. Ama bi sekilde atlattik.
Ve Nassi'nin bana haftabasi söylemesiyle farkina vardigim seyi yasadim : bu okuldaki son günlerimi (acikli fon müzigi)...
Hapishane görünümlü, geçmisi, ahir ve depoluga kadar dayanan, zaman içerisinde kendini gelistirmis okulum... Hemsirelik okulundan, isletmecilige terfi etmis..
Lise son siniftayken, ne yapacagimi bilmezken, kendimi bu kuçuk binada sevimli bi ortamda bulacagimi sanip, o okula basvurmustum.
Hemende kabul ettiler. E ilk tercihim olunca, gittim bende haliyle..
Ilk senemde sinifimda sevmedigin iki uç tane g*tü yere yakin kiz olsada, ikinci sene güzel baslamisti. Gerçekten. Valla bak..
Ama çabuk bitti.
Niye ? Cünkü Almanya'ya gidiyorum. Neden ? Cünkü rahat batti.
Herneyse, alamanci telasemi ilerki günlerdeki yazilarima saklayip, bu okulun benim için anlam ve öneminden bahsedeyim.

Ilk defa hayatimda bu kadar "hiç birsey" yapmadan sinifi geçiyorum. Mutluyum.
Tamam final haftasi var gücümle yirtinsamda, sonuçta diger haftalar kendimi çökük yatagimda uyurken buldum çogu zaman.
Ya da bosluklarda yüzdüm umarsizca. Okul disinda bi mesguliyete sahip olmak için bi hayli zamanim vardi. Ne bilim spordur, müziktir, tiyatrodur, operadir.
Biz naptik ?
Attik kendimizi eve, pembe dizi seyrettik, depresyonlara girdik. Eskileri hatirladik, oturduk agladik. Ufuklara bakmadan, yerdeki pisliklere odaklandik.
Ufuk demisken, bizim sinifta bi ufuk vardi eskiden. Noldu kendisi acaba ?
Niyse.
Zaten o beni hatirlamiyordur.
Ben niye en önemli seyleri unutup, en hatirlanmamasi gerek seyleri hatirlarim ki. Bu nasil bi beyin ? Ufugun tipini bile hatirlamazken, varligini bilmek nasi bi duygu.. Ya sanirim Ufuk diye biri yoktu ben uyduruyorum. Gürkan miydi o çocuk ?
Peki Gürkan ismi bana nasil Ufuk ismini çagristirdi ? Bu ne siddet bu celal ?

Yüksek düzeyde saçmalamasyon yaptigimin farkindayim. Niçin ? Beynim ekstra yoruldu su günlerde. Evet. Cok üstüne gittik. Bi oturusta 50 sayfa ezberlesin istedik. Olmadi. Yapamadi.. Cani sagolsun.