o an

Durum su ki, kanadi kirik bir kus misali, oradan oraya savruluyorum. Evet, hayat zor. Epilasyon yapacam derken, koltukaltlarimin derisini yüzdüm sanirim. Bide çok fazla asure yedim. Saclarimi da kurutmadim. Hayat enerjim hala yok. Bir baska (neyse bu cümlenin sonunda ne yazmak istedigimi hatirlamiyorum) zira az once saçlarimi kurutmaya gittim. Ayni anda tüm vücudumu firinlamis gibi oldum. Sac kurutma makinesi sadece saçlarimda gezinmedi. Her neyse bu ne saçma bir durum belirtmesi ?
Gel gelelim baska durumlara, zihinsel yalnizliklara, içimizdeki sikintilara. Gece kapanmayan, sabah açilmayan gözlere. Gel gidelim yine baska mevsimlere..
Icime sarmasik gibi dolanmis streslerim var bide, yersiz. 
Sarmasik ? 
Nesli teyzegilin bi duvardan diger duvara dogru çamasir ipine sarili, kucuk yaprakli bir bitki. 

Stres ? 
sabah 7: 15 de gözlerini açip 7:30da ki otobüse yetismek gibi.. 
bile bile sinavlara çalismamak gibi..
herseyi son ana birakmak gibi.. 

Otobüs ?
her yarim saatte çisimin geldigi araç.
slow ask sarkilarini dinlerken, pencereye kafani yaslayamamak. 
yanina sisko birinin oturmamasi için dua etmek. 
"kaza olsa, hepimizin ölüm tarihi ayniymis ya, kadere bak" diyip insanlarin yuzlerini tek tek incelemek. " Aa su teyze dindar duruyor ya, yapmistir bi dua, bisey olmaz oh" diyip rahatlamak. 

Rahatlamak ? 
Bir cuma aksami, yogun bir haftanin yorgunlugunu, kuçuk bir kafede arkadaslarinla kahve yudumlarken degil, evde aksam 10'da uykuya dalarken atmak.. 
Iyi not aldigini ögrendigin o an.. 

O an ? 
Hangi an ? gözgöze geldigimiz ? Sogumus ellerimi avuçlarinin içine aldigin an ? 
Bir yapragin özgürce salindigini sanip aniden yere çakildigi an..
Seni sevmekten vazgeçtigim an. 

Vazgeçmek ?
hangi hedeften ? 
Bu yazi nasil bu hali aldi ya ?
Ruhum karmakarisik su aralar.