kalktim, sana kek yaptim

Evet, bugünkü sinavda acayip geçti. Bildigin 2 saat boyunca kagitla bakistik. Yanima oturan çocuk motorlu tasit araci gibi sürekli kipirdayip durdu.Ayagini sallar, elini sallar, kolunu sallar. Iki saatin en az 45 dakkasini onu izleyerek geçirmisimdir. Bu arada evet, dedigim gibi, ekonomi strateji sinavida bana geçirdi.
Yarin türkçeye çeviremedigim iki tane daha sinavim var : choix des investissements  ve diagnostic financier. 
Bunlarida 4 gözle bekliyorum. Cünkü henüz çalismaya baslamadim.
Biktim.
Ben bu hallere düsecek insan miydim ?
Babamin holdinginde klas bi is sahibi olmam gerekirdi su an. Ya da ne bilim, güney Amerikada tatilde.. Yada Alp daglarinda kayakta.
Ama burda olmamaliydim. Mutfakta mikrodalga firinda kek denemis, "ii oldu mu acaba" diye tereddüt içinde oturmamaliydim. 
Hizmetçimiz bize bir türlü beceremedigim muffinler yapmaliydi. Onlari yiyip film izleyip uyumaliydim. Ertesi sabahta spor salonunda yakisikli plates hocasiyla tüm yaglarimdan arinmaliydim. Oglende kokos bi arkadasla izgara tavuk yemeliydim. O ne lan ? durun zengin menüsü bulayim.
- Garson bey, Cilekli-karpuzlu çorba ve barbeküde yilan baligi alayim lütfen. Ardinda kusmam için bi legen getirinde yerleri batirmayayim.

Sonrasinda limitsiz kredi kartimi sol cebime atip, ha pardon Hermès çantamin içinde bulunan Dior cüzdanima sikistirip, kendimizi en lüks magazalarin bulundugu bi cadde de fink atarken bulmaliydim.
Daha sonra, sinemaya gidip bi legen misir yemek ve ardindan aksam Berke'nin verdigi havuz basi partisine hazirlanmak üzere kendimi kuaförümün eline teslim etmeliydim.
Hee, beni tanimiyorsan bunu okuduktan sonra, dizilerde zengin olmaya heveslenen, parada gözü olan gerizekali kizlar gibi oldugumu düsünebilirsin. Taniyorsan zaten, "fakir ama gururlu" betimlemesine tipatip uydugumu biliyorsun.
Ha hakkimda hiç bi fikrin yoksa söyleyeyim; laf aramizda sanirim halimden OLDUKCA memnunum. 

Yilbasinda portakal mi yiyek mandalina mi ? Star'da Bülent Ersoy, Show'da Ferhat Göçer varmis, Flash'ta da Ankarali Ayse varmis hangisini seyretsek la ?
Kirmizi donlar hazir mi ?


Peki ya ben ? Yarin ki sinava hazir miyim ?

Ps: bir saat once canim asiri derecede sekerli birsey istemisken, kendimi yarim ekmege sucuk dürmüs olarak buldugum için üzgünüm. Simdi o güzelim "mis" gibi kekimi canim cekmiyor bea. 
Höhhhhh. 

Tipim niye kaydi benim ya ?