Gerçek su ki..

Nerde gerizekali, suskun, herseye "hee" diyen kiz varsa ragbet görüyor. Hey sevgili geveze kizlar. Hiç sansimiz yok sanirim. Fazla zeki geliyoruz  bu karsi cinse. Yani kendi kanaatim öyle tabi.
özel biri oldugumu farkedemeyen insanlar çogunlukta. Bunlardan biriside benim.  Tamam dogru, belkide özel degilimdir. Ve hiçkimseden farkim yoktur. Potansiyel olarak güçlü gözüksemde, bilinçaltimdaki o zavalli kizin herkesten tepik yemis oldugu apaçik ve net. 

Acaba biri gözlerini kapattiginda beni düsünüyor mudur ?



Sanirim bu tür cevabini alamayacagim sorular sormak yerine, en güzeli rüya görmek. Evet, iki gün önce müthis bi rüya gördüm, efektler harikaydi. Oyle film yapsam paraya para demem, oturur "ne desem acaba" diye dusunurum. 
Kuçuk bi adanin ortasinda villa gibi bisey var, içinde de ben yasiyorum. (heh rüya rüya oldugunun sinyallerini veriyor, ben ? villa ? kuçuk bi ada ?) Herneyse, etrafimda da kuçuk adalar var, hatta adalar kipirdiyor böyle gemi gibi bisi oluveriyorlar. Ben kollarimi bi ipe baglayip uçuyorum baska bi adaya dogru. Resmen o hissi yasamistim ya. Sonra gözlerimi açtim baktim ablam horulduyor. Ugrastim ugrastim rüyanin devamini getiremedim. Fuck.