gece kusu

Bence sabahin korunde ders olmicak abi. Olmasin yani. Hayat daha kolay olmaz miydi ? Bence güne saat 10da baslaydacan aksam karnin acikinca birakacan.
Okuldan hiç bu kadar sogumamistim. Bu kadar çok ödeve sinava, gelemiyorum. "hee bizde bayiliyorduk" dediginizi duyar gibiyim.
Bu sabah informatique den sinav vardi. Access 'den bisiler bisiler yapiosun vs.
Tek bir sey anladiysam top olayim.
E haliyle bende çalismadim.
Saati 5e kurdum. Caldi mi çalmadi mi, çaldida ben mi kapattim ? Noldu bilmiyorum ama sabah8de kendimi salondaki g*t kadar kanapede sizmis olarak buldum.. Nyetim kalkip ders çalismakti, ama olmadi. Olmuyor. Olmicak. Bi daha sabah calisirim demicem. Ben gece kusuyum artik orasi belli. Daha bi enerjik daha bi konsantre. Beynim "bitir sunuda yat artik" komutu verdigi için, her isimi çabucak hallediyorum.
Peki ben onca isimin arasinda niye bunlari yaziyorum ?
3 hafta sonra tatilde, kös kös evde kitap okurken, " ne günlerdii beaaa, az mi donuma siçayazdim ?" diyeyim diye.
Evet.
Yarin sabah doktorda rdv var.
Rapor lazim. Adam turk olsa bana bi rapor ver abi ya. Nolursun bak, diyip çikacam. Ama adamin 7 sülalesi fransiz. E hal öyle olunca "dürüst mü "oluyor... bilmiyorum, naparsa yapsin, ama bana rapor versin yeterki.
Her seferki yalanimi sÿlicem yine: adettim karnim agridi böhühü.
'madmazel ben sana dogum kontrol hapi vermedim mi geçen sefer ?'
' kontrol edilecek bisi yok, ben ondan almadim. Hem niye vucuduma durduk yere hormon vereyim ?'
'o zaman çek agrilarini'
'ok. Bana rapor ver la'

Tabikide öyle olmicak.

Yarin sabah dus almayayim son dk. hazirlanip çikayimda herkes yutsun. Gerci rol yapmama gerek yok zaten hastalikli gibi dolaniyorum. Hayat enerjimi diyorum kaybettimmmmm. Bu arada yakinda dogumgunum.
" ee napalim dogumgununse" dedigini duyar gibiyim.
Bisi yapma ya, sadece 20 yasinda olucam ve neden yasitlarim gibi güle oynaya durmuyorum onu bilmiyorum. Bana bi el atin ya. Piskolog, yasam koçu, sevgili felan bisey bulun.