Finallerr geliyorlar

Geliyorlar derken geldiler. Evet yarin sabah ilk sinavimi geçecegim için, içim içimi yemekten durdugum yerde ecel terleri döküyorum dermisim.
Lan çokta fifi.
Dersleri bu kadar zekama güvenip önemsemeyip önemsemeyip, son gün gelip çatinca " vay benn öleydimmm" türküsü esliginde agitlar yakiyorken buluyorum kendimi. Zekam olsa zaten son dakkaya birakmam. Hayir madem zekalisin son dakka çalistigin dersi bari güzelce geç.
Ya onu bunu geçtimde benim su hafta basi ii geçecege beklemiyor.
Informatique dersinden sinav var, birak bisi anlamayi, anlamak bile istemiyorum o kadar saçma salak ve hiç bi isime yaramayacagini dusundugum bi ders olamaz dünyada... Okul sistemi içim içimi yiyorken, oturup kalbime, iç dünyama "ne yaparsan mutlu olacaksin ? "diyorum ve sonra uykuya daliyorum.
Sanirim uyursam mutlu olacagim.
Ya aciktim sanirim biraz.
Sucuklu yumurta mi yapsam ?
Neyse, annem "kalk kiz sogan dogra" vakasi gibi gelir tepeme ortaligi kokuttun diye, oklava yardimiyla iç organlarimin yerlerini degistirir aman diyeyim. Zaten duygularim karman çorman su aralar... Ne yapmak istedigime karar veremememis, oturmus "acaba süslenip fotograf mi çekinsem ?"  dedigim günleri iple çeker oldum. Simdi birak süslenmeyi "ôf yea saçim mi yaglanmis ? Kim yikicak lan onlari ? " modundayim.
Su moddan beni tek çikaracak sey, gelip kalbimden beynimden edecek olan bir insan. Bir asik olsam ya da bi heyecan bisey olsa belki bende köklü degisimler olurda, su "kutup ayisi" modundaki günlerimden kurtulup, hayal kurmaktan uyuyamadigim günlere dönerim. 
Aslinda anlatacagim bi kaç bisey var lakin, anlatmasam daha iyi olucak. Anlatiyim mi ? Yok anlatmiyim neyse. Zaten sonu bi yere varmaz. 
Yahu biz zaten biseye sonu bi yere varsin diye baslamiyoruz ki dimi ? Onemli olan sonunda ne buldugun degil, yoldayken sana kattigi degerler degil midir ? Peki onu etkileyen nedir ? Kalbinde ki uzay boslugunu dolduracagimi düsünmesi mi ? Bilmiyorum. Aslina bakarsan degerimi de bilmiyorum. Sokakta yürürken buldugu kagit para mi, yoksa çalisip çabalayarak kazandigi kadar mi ? Hangisi daha mutlu eder di onu ? Birine verdigi deger ugruna sarfettigin çabalar kadar midir ?. 
Peki ya ben ? bnde durumlar nedir ? Hah onlari yazmam için yanlis zaman. Yanlis yer.
Yarinki sinav olmasaydi belki. 
Icimden kopabilirdi birseyler.