dogumgünüm vol 1

Ablam dogumgunu telaseme dusmusken, bende 20li yaslara adimimi atacagim isin endiseliyken, bir gün salondan bana bögürdü. Pardon seslendi.
"köbraaa gel kizzz" 
"noluyo la ?"
"bak sana su montu siparis etçem, pasakli pasakli okula gitme azcik kendine çeki düzen ver, çikar su ormanci yesil montunu artik"
"enee hele len pek güzelmis" 
"taam sana para vereyim git Zaradan montu al. 100 € verecem, montun ynina kazak ayakkabi felanda alirsin"
"sen versene bi su montun fiyatina bakayim"

Ve ablamin baktigi mont 150 euroyu 30 kurus geçmisken, ablam verdigi parayla magazayi toplayip, bnm elbise "dolabini" komple yenilecegimi sandi. Fakirlik bu iste. Memelerim yeni olmaya baslamisken, annemin bana  "git pazardan kendine bisiler al" diyerek verdigi 5 euroyla kendime dünyalari alacagimi sanip, elimde ikisi 5 liraya gelen çin mali sütyenle evin yolunu tuttugumu bilirim. Cin mali sütyenden dolayi midir bilmem, gögüslerim hala ayni asamada kaldi, ve ben bundan ötürü kimi suçlayacagimi bilmiyorum. Cinlileri mi ? Pazarciyimi ? Annemi mi ? O parayla gidip kebab yemeyi tercih etmeyen benimi ? 
Herneyse olan oldu.  

Sonuç su ki, bisiler almak için ocak ayinin ikinci haftasini yani, indirimleri beklemek durumundayiz. Sanirim fakiriz. Tamam fakirsin de niye Noël de herseyin pahali oldugu dönemde dünyaya geliyorsun Köbra ? Neden ? Ankara da dayin yok ki. Amcan da yok. Kime güvendin de attin kendini Fransalara. Ne alakaysa ?

Sanirim elbise almadan önce elbise dolabi edinmem gerekiyor kendime. Bizim oda esittir = göt. 
Hiç birsey sigmiyor. Ben koridorun en sonunda annemin dolabina siginmis, ablamda abimin odasindaki dolaba siginmis yasayip gidiyoruz. Ve ben her sabah, annem uyanmasin diye, elimde cep telefonumun isigi yardimiyla o dolaptan giyecek birseyler ariyorum. Sonra geri dönüp, yatagimin altindaki küçük kutudan külot seçiyorum. Evet orda bi evrim gerçeklestirdim. Cunku sevgili kulotlarim eskiden buranin "Bim" posetinde karman corman bi halde duruyorken, kutuya geçtim. Aslinda eskiden kendileri annemin odasindaki cekcemede duruyorlardi. Daha sonra annem o cekmeceyi daginik gormeye dayanamadigi için, bosaltmis ve aksam eve gelince yatagimin ustunde birbirinden alakasiz iç çamasirlariyla karsilasmama sebep olmustu. Bu arada, artik alti üstü ayni takim olan bi çok iç çamasirim var. Bu arada ne iç çamasiriymis arkadas paragraf paragraf yazdim. Ic çamasirindan önce sanirim ten çamasirimdan arinmam, yani artik sevgili sopa bacaklarima epilasyon yapmam gerekiyor.
Kaslarimda çikmis sanirim.
Sirf kaslarimi rahatça aldirabilmek için Trde yasamayi isterdim. 5 lira ödemek..
Burda 8 euro verirken sanki elimi bilegimden kesip almislar gibi aci çekiyorum. Lan o para benim Bir haftalik cookies param. Hem burdaki estetisyenler kaslarimin ustlerinide almiyor. Neymis efendim, öyle olmasi gerekiyormus. Bende pasifligimi koruyup eve gelip bide üstlerle ugrasiyorum. Ugrasiyorumda neye ugrasiyorum. Benim kaslar, süper gübreli bahça gibi, iki güne bir uzuyor. Ne yiyip içiyorum anlamiyorum. Erkek olsaymisim kel olmazmisim orasi kesin. Cunku saçlarimda az aylak degil.. 
Herneyse, fakirligin getirdigi zorluklardan biriside, abimle çakisan tuvalet saatlerimiz. Ne olurdu su banyoda da bi tuvalet olsaydi. Trde en siradan ev bizim evden daha lükstür yemin ediyorum. 
"Hee biz Avrupaliyiz, Fransa'da yasiyoruz, çok mutluyuz lelelele" 

Almanya için komisyondan geçen dosyama ve içinde kûçük emrah gibi paraya cok ihtiyacim oldugunu söyledigim motivasyon mektubundan sonra elime sadece 1200 € geçecekmis. Lan kime yetecek o ?
Yani devlet diyorki, madem oraya okumaya gidiyorsun. Sadece oku. Gezme, sosyallesme, ûstüne basina birseyler alma. 
"Yaram içerdeeeeeeöhüuüUÜ yarammm içerdeeeegg"

Herneyse ablam geçenlerde dogum gunum için çok cazip bi teklifte bulundu ve "sana dogumgununde çorap alayim mi " dedi.
Al kiz al. Corap al.
Zaten hediye alan bi sen varsin, sende çorap alirsan, digerleri dogumgunumu kutlamasin bile gerek yok.

Yauu birileride bana surpriz bisiler hazirlasin. Dogumgunum diye en az 5 tane pasta üfleyeyimm hiii ? Olmami ??

Iste bunlar hep fakirlikten, fakirlikten bunlar.