Bir ben'imi aldirdim...

Bir benimi aldirdim, 1 haftadir dikislere su degmesin diye kafami ayri vucudumu ayri yikayacam derken çürüdüm.
Bir benimi aldirdim, 1 haftadir bogazimda pansuman'la dolasiyorum ve herkesin "noldu boynuna ? " sorusuna maruz kaliyorum. "vampir saldirisina ugradim canim, boynumu disledi" diyesim geliyor.
Bir benimi aldirdim, 1 haftadir yakisikli üstüne yakisikliyla karsilasiyorum..
Bir benimi aldirdim, geri yanim tam.
Bir benimi aldirdim, bi kalbimden seni aldiramadim.
Bir benimi aldirdim, 1 litre kan kaybettim.
Bir benimi aldirdim, doktora 25 € gitti. Yesil kart felan çikartin bana.
Bir benimi aldirdim, pansuman malzemelerini almak için gittigim eczaneye geçen mayis ayindan kalma, unutturdugumu sandigim borcum ortaya çiktim.
Bir benimi aldirdim, battim anasini satiyim.
Bir benimi aldirdim, ablama muhtaç oldum.
Bir benimi aldirdim, külçe külçe saç kaybettim.
Bir benimi aldirdim, ayni kazakla 1 haftadir idare ediyorum.
Bir benimi aldirdim, bin pismanlik aldim.
Bir benimi aldirdim, sonra hiç biseyi aldirmadim artik.
Bir benimi aldirdim, sakin sizde aldirmayin.

Sevin onu oksayin...