zaman akip gittikçe..


Malakmiyim neyim, niye duzelmiyorum, niye ayni seyi tekrarliyorum, yoksa olmamismiyim ? Olmasam niye hayatta olayim, niye herseye ragmen bazi seyleri basarayim ? 
Velhasil canlar, yine ben geldim dolu dolu. Surayada hep mutsuzken yaziyorum ya neyse. Napim. Idare ediverin. Zaten negatif bi ruh halindeyseniz okumayiverin bence. 
Sakaa yaptim gel gel, oku bak güzel seylerden bahsetcem azcik. 
Hayatimda giden seyler : 
* sagligim yerinde (yuppiiii) - tamam dayanilmayacak sekilde adet sancilari, ekstra yagli cildim ve bir turlu geçmeyen oksurugum haricinde hersey yolunda.
* okulda isler tikirinda,  bayadir dersleri aksatmadan okula gidiyorum buda buyuk bi basari. KORKUTTULARR YAA. Hep o pala biyikli, çiftçi gorunumlu ogretmenim yuzunden. 
* tuvaletten ciktiktan sonra ellerini yikarken "kaslarin arasina dom dom kursunu degdi" sarkisini söylemesine ragmen, gayet etine dolgun, zirh gibi bi ablam var.
* abimde ii ya, arada PS'te maç yapiyoruz guluyoruz felan. Ne zaman zengin olcak la bu cocuk ?
* annemlede aram limoni, huylarimiz birbirine çok benzedigi için bir turlu aradaki buzlar erimiyor. Kaliplasiyor gitgide. 
* babam ii galiba ya. Ne bilim. Uzaktan güzel o, öyle iyi. 

Düzeltilmesi gereken noktalar:
* herseyi son ana birakmak, ama lafin gelisi degil ha. Kimisi son ana biraktigini zanneder, bir hafta once baslar calismaya felan ya... benimki öyle degil iste. Bildigin son an, son dakka, son salise. 
* onumde teslim edilmesi gereken yiginla dosya var, hazirlamam gereken sunumlar var, arti finaller var, zaten onlara hiç çalismadim... 
* bide staj ariyorum ben ya. Ha nerde hangi alanda aradigimi bilmiyorum. Ariyorum bir ay sonrasi için... yani daha aramaya baslamadim. Kariyer.net'te bazi sirketlere basvurdum, hiiç biri iplemedi. Hayir Istanbul'da yapsam muthis olacak biliyorum ama, sonrasi için napacagim ? Proje teslim edilecek ve ben sevgili grup arkadaslarima stajimi burda yapacagimi, gitmeyecegimi, her adimda burda olacagimi söyledim. Istanbul'a gidersem hiç bi törene hiç biseye katilamicam, yani beni dislicaklar. O zaman 0'mi olur acaba notum ? Naparim ki ? Pöf. Nerden seçtim su mezuniyet töreni projesini ya.. Ne dangalagim. Hayir okul muduruyle konusacam, ben staj ariyom bulamiom diye ama kadin diyecek -nerde aradin  ? - cevap yok. - hangi alanda ariyorsun ? -yine cevap yok. EEeee ??? Eeesi ebenin nikahi. Cikmazlarda, dügümlerdesin. Acaba yinede bi sansimi denesem mi ? 
* Almanya isi var bide. Neyse orasi için herseyin mukemmel olacagina dair imgelemelerde bulunuyorum. Su iç sesim bi çenesini kapasa hersey daha guzel olacak ama... SUS LAAAAN. " gerizekali, yalniz basina nerlere gidion sen kime uydun ?? " diyor pervasizca.
* Korkmayin sizofren degilim.. sadece biraz tahtalarim fazla o kadar. Niye eksik olsun cinim ?
* Ne bir sevenim var, ne seven bir kalbim... " bu sabah sekiz onbes vapurunda onu gordum karsimda, dizlerimi titretti asik oldum galiba..." sarkisinin daha anlamli gelecegi günü bekliyorum.
* kilom 63 hedef 58, ve buna kiçiyla gülen bi iç sesim var. EVET onunda kiçi var taammi.
* boynumda sivilce ne arar la ?
* göbegim mi sarkti son gunlerde ?
* hakkaten ya boynumda niye sivilce çikti, kazisammi napsam niye geçmio ya, biside surmedim alerjimi oldum, neyse sanirim stres kaynakli bunlar.
* Makyaj yapayimda kendimi güzel bulayim....
* Vazgeçtim simdi kim cikarmakla ugrascak..
* INGAAAA yarin is hukukunda sinavim var ve ben daha 3 sayfalik sey biliyorum, geriye kaldi 15 sayfaa yuppi saatte 9 olmus puuuuuuuuuh.
* Istanbula geleyim ya nolur, ama projemdende 0 almayayim, dislamasinlar beni, uhuhu

ben kaçtim, kalktim, usenmedim, sana kek yaptim...

Saka lan saka canim çekti ondan yani, hepsini ben yicem.