wuw beybi.

Günlerdir öglenleri piskütle besleniyorum. Annem bi kaç hafta daha trde kalirsa artik bizim evdeki tombul seker kavanozuna dönüsecegim. Neyseki pazartesi geliyormus. Yani öyle duydum tabi.
Dün aksam CV vidéomun montajini yapamayinca, annemin yataginda yere yattim ve zirildandim. Icimden bir ses "gerizekali misin, insanlar hasta hastenede canlariyla ugrasiyor sn burda oturmus saçma sapan bisi için agliyorsun " dedi. Iki dkka sonra ablamin sesi de ayni seyi söyledi..
Icimdeki aglamama sebep olan diger ses: " ya ben  nasil çaliscam nasil yönetici olcam, nasil zorun altindan kalkicam, niye herseyim son dakka hallolmak zorunda hiiiii ??? " diye bögürmeye devam etti bi yarim saat.
Sonra kalktik, yagli saçlarim ve makyajsiz yani soluk yüzümle bi videoyaptik... Saat 2 de uyudum 7 de kalktim.. Okula gelmek hiç istemedim ama beni devamsizliklarim yuzunden disipline vermek isteyen ögretmenin dersi oldugu için gitmek zorunda kaldim...
Bu çiftçi kilikli adam traktörün tepesinde agaçlara ilaç atmasi gerekirken, sinifta niye bize ders veriyor ki ? Bembeyaz saçlari var, hiç biri dökülmemis, pala biyikli. Dusundum : bu dalindan meyve yemis taze taze, hatta dallarida yemis.

Dersler bitti, ömür geçti. Ben hala staj aramaktayim. Bir elimde kirilmis kalbim, digerinde cep telefonum saate bakiyorum. Zaman akip gidiyor, sen gidiyorsun o gidiyor. Bende gideyim bari eve ya.
Phfs. 
Bilgisayar odasina geldigimde, yakisikli bi oglanla göz göze gelmemizin ardindan kendime çeki düzen vermis, 5 dk sonra parmagimin birini kulagima sokmus kasinirken tekrar göz göze geldik.
- Tüh lan, unuttum çocugun burda oldugunu.
- öyk ne yabani bi kiz bu böyle. Koskoca parmagini kulagina soktu, insan bi disindan eyyatli kasir...

diye içinden geçirip gitmis.
Yani gittigini görmedim.
Ama keske dursaydi azcik daha.
Platonik mlatonik iyi olurdu. Halbuki smdi yanima sari saçli sisko bi cocuk oturdu. Phfs.