offlaya puflayaa nolucak böyle derken..

Bu sabah amfideki derse gitmeyeyim dedim. Ya bildigin yarim saat boyunca karnimdaki kuçuk sizintiyla birlikte debelendim durdum : gitsem mi gitmesem mi ?
- kadin yoklama yapmaz heralde ya, bayadir yapmiyordu..

Bir saat sonra okula geliyorum, megersem bizim vergi hukuku örtmeni ki, kendisi ayni zamanda okul müdürü, ve benim projemden sorumlu, bizim sinifi yoklama yapmis 6 sinifin içinden.
Dün "bayadir okulda devamsizlik yapmiom yea, hersey tikirinda " diye böbürlendim biliyorum...
Böbürlenmez olaydim.

Karnim agriyo ya.
Kakam geldi kesin.
öfff.

Adet olunca bagirsaklari ekstra hizla çalisan bi ben degilim demi ?

özür dilerim igrenç konulardan bahsettim..
napim karnim agrimasaymis.
Su sinavi yapip gidicem ya. Banane,
ben mi önemliyim okul mu ?  huh.

eve gidip uyucam ben huh.
saçimda yagli, kafami yikamam lazim.