Içimde pazarci isigi...

Geçenlerde otobüse bindim, en öndeki yer favorimdir, oraya oturdum hemen. Neden ?
- çunku yanimda dinelip kalkmam için gözlerimin içine bakan yasli teyzeler olmuyor
- yola bakabiliyorum
-  otobüs tutmuyor ? (ne alakaysa)

Herneyse bindim, bu sefer soför basladi bidi bidi bidi. Madmazel heyy diyo. "noluyo lan, sarkinin en güzel yerindeydim acaba bisimi yaptim, adam mi öldürdüm, yere mi tükürdüm ?" Dinlemeye koyuldum.
-Sophie adinda bi kardesiniz var mi ?
-Yoo yok. (la bizim Sophiedenmi bahsedioki ? Ama o melez, kivircik kafali)
- Pazarda çicek satan bi Sophie var ona çok benziosunuz.
- Haa yok, öyle birini tanimiyorum.
-(yanindaki kari) hahah kaybolmus ikizi o zaman (hahah :  kokos 50 yaslarinda kadin gülüsü)
- pazara gidiosaniz bi bakin derim
-no canim no ben eve gidiom.

inn kübra inn su otobüsten kos kos kos.

Herneyse. Iste ben buyum. Eller gider, film yildizlarina, sarkicilara felan benzetilir. Ben çiçekci Sophie'ye.
Nedir bu ya.

dipnot: bagaa bi staj bulunn lo.

(kendimi kaybettim, sende bulabilir miyim ?)