burs..

Dün bursum yattigi için gaza gelip, biraz sosyallesmek adina ablamla sinemaya gittik. Ben ödemedim. Ama ucuz kurtuldum. Kavga ettik.
-sen ödesene kizim bak ben götürüyom seni
-ya ne biçim insansin ben ögrenciyim sen çalision sen öde. Bak sana gazoz alirim.
-Gelme lan.

Ve ablam çekti gitti.
Bende gidersen git lan, nasilsa canin sikilcak orda dedim ve oturup pijamalarimi giydim. Yani zaten ustum pijamaydi ama altima esofman giydim tekrar.
10 dk. sonra :
- nerdesin lan insene assagi 10 saattir bekliom
-Gelme dedin ya ?? Bipolermisin kizim sen yea.

Orda : bu ne lan herkes çift. Herkes sarmas dolas. Biz ablamla ikii kazik olmusuz, milleti ezip geçiyoruz en arkadaki yeri kapacaz diye. Kaptikta zaten. Film degil, önümde 90 dk. boyunca öpüsen çiftti seyrettim. La madem yiyisceniz kiyiya felan oturun. Geldiler önüme löpçük gibi. Zaten salonda da kimse yok. -Niye bu filme girdik la ? Disarda bekleyen diger klas insanlar baska filme gitmisler. Biz öpüsgen bi çift ve 5 tane yasli ebeyle tikildik kocaman salona...

Bugün sabahtan kalkip ehliyete gidecektim bisey yapmadim. Canimiz istemedi Quentin la.. Babasi iflas etmis, esya tasiyacaklarmis hacizciler götürmesin diye.
Bende gittim Bilgisayar, Tablet ve Saat aldim kendime.
Deliyim gözü kara deliyim. Yakamam Roma'yi yakamam  artik. Param gene fon dip.

Yazmasam olmaz: Staj için red cevaplari yagiyor son bi hizla. Su elektrik sirketinden umutluyum ama. Belki hazir ortamini bulmusken, birinden elektrik alirim böhühüyt.
Saka lan tamam.

olsun hayal bedava.