Bazen daglarin zirvesine tirmanip, yildizlara ulasmak istersin.. 
Ama kendini kurumus bir agaç kavugunun tepesinde boklu bir dereye bakarken bulursun. 
Boklu dere zamanin ta kendisi.. içinde ilerleyen küçük ördeklerde diger insanlar. 
Bense derenin kiyisinda, zamanin akisini ve hayata dort elle sarilmis diger insanlari izlemekteyim. 
Ilerleme yok. Gelecege yüz cevirip akintinin geldigi yere bakiyorum. Sirtimi yaslayabilecegim kimsem yok. 
Ve biliyorum ki, biseyleri degistirmezsem, kurumus agac kavugundan farkim kalmayacak zamanla. 

Bildiklerimi uygulama vakti geldi geçiyor aslinda.. 
Benim burnumda bok kokusu.. Kim içine etti hayatimin ? yada Kimler ? 

Dipnot: saat olmus 13:46. Pzartesi bana yapmis yine yapacagini. Göçük gibi uyanmisim yeni güne. 
Bütün gece cinli seytanli rüyalarla ugrastim bide. Tüm haftasonumu yine bisey yapmayarak geçirdim. Benden beklenecegi gibi, üstüne üstlük bide söylenmis durmusum. Annemde gitti.
Bende gtmek istiyorum.
Ozleyeyim artik suralari ya.
Bileyim su hayatimin kiymetini.
Yada bilmeyeyim canim. "hahha simdiye kadar yasadiklarim içinde mutluluktan eser yokmus, simdi uçuyorummmmmm " diyeyim.

Deyeydim eyiydi..