kuçuk kalbim


kuçuk kalbim



Sevilmeye susamis kucuk bi kalbim var sol yanimda... Icine girenin çikamadigi kuçuk hapishane.. bizde cezalar hep muebbet... af yok. Ölen ya sevgili ya kalbin sahibi... 
Ne isterdim bir kerecikte kendiliginden giren birini su kuçuk mapushaneme.. bir kerecikte memnun olan halinden... 
Alistim artik sevgilerimin ters tepmesine, neyi ögretti bana bu yeni sevda ? Eskiye noldu, unutuldum mu yoksa ? Zaman derler, bazi seylerin ilaci... Olamadi benim dermanim... Kimbilir kaç sevgi geldi geçti basindan benim hala unutamadiklarimin... Kac tene degdi elleri... kimlerin kokusunu hapsetti içine... bi bilse kokusu hala burnumun ucunda, yuzu gozlerimin onunde, kalbimden geçirdiklerim dilimin ucunda.. 
nerden bilecek, varligimdan haberi yok ki, ruhaniyetimden haberi olsun... 

kuçuk bi yaprak tanesi gibi dusuverdim ayak ucuna, durdu once, bakti biraz, sonra cignedi geçti... 
iste o yaprak tanesi bi turlu toparlanamadi.. 
parçalarini bir araya getirmeye çalismakta.. 

Not: iyice saçmaladim. Okuyan ask acisi cekiyorum sanicak... Biseyin acisini cekiyorum aslinda ama neyin tam bilmiyorum. Ben galiba duygusalli seyler yazamiyorum. Ben en iyisi içimde yasayayim. Size gulucuklerim kalsin