haftanin sonu, benim sonum mu.

Persembe sabahi 30 kisilik sinifimizin içinde ak saçli siyah sakalli, çiftçi gibi duran ogretmenimiz beni çagiriyor disariya. Herkes bana " boku yedin" bakisi atiyor. Ve çikiyorum disari.
Kubra, devamsizliklarin hakkinda ne demek istersin ? 
- Ya Türkiyedeydim ben zaten sonra hava degisikliginden hasta felan oldum, yani igrenç bi eylul ayi geçirdim. 
Bide Almanya'ya gitmek istiyormussun, buna biz karar vericez biliyosun dimi ?
-Ah bon ? öylemiymis.. Ben daha dikkatli olucam o zaman artik... 
Tamam sana guveniyoruz, yoksa vururuz totosuna tekmeyi disarda bulursun kendini. 

Ulan bide tehdit ediyolar Almanya'ya gidemezsin diye. Sanki New York'a yolluyonuz anasini satim. Bizim soguk Almanya iste yolladiginiz yer. Oyle dil felan ogreniyim diye gidiyorum bende heralde. Tasinin topraginin guzelligine degil. 

Bu arada su Almanya isi kafami kurcalamaya basladi. Sinifta 10 kisi gidecektik hepsi vazgeçti gitmekten.  Ulan nereye vazgeçmeyelim, ogretmene gidiyorm birazcik daha bilgi istiyorum. Yok adam "daha sonra konsuuruz " diyip basindan saviyor beni. Sadece "Almanya ya yada Ingiltereye gidebilirsiniz " dediler. Ardi arkasi gelmedi. Nasil bi organizasyon anlamadim. Adam bana " gitmen ii olacak napacan burda kalip " dedi. Gazi verdi. 
Simdi geriye motivasyon mektubu kaldi yazilacak. Ha bide staj bulunacak ocak ve subat ayi için. Butun yaz stajla ilgili olan yazilarim midenizi bulandirmis olabilir ama yeniden ayni sey baslicak artik, yapacak birsey yok. 

Cuma günü naptigimi gerçekten bilmiyorum ama 3 gündür erken yatiyorum erken kalkabilmek için, ve farkettim ki erken yatmam geç kalkmama engel degil. 3 gundur ayni inatla sabah 10da kalkiyorum. Oda belim acidigi için. Yatmaktan belim acimasa, gozlerim hala kapali bi kaç saat daha durabilirim. 
Cumartesi sabahi Quentinla ehliyete gitmek disinda bisi yapmadim. Onlada iice ruh ikizi gibi bisi olduk. Hayat beni nereye suruklerse suruklesin tek ozlicegim fransiz o olacak sanirim. Neyse kursta igrenç sonuçlar elde edip eve donmustum bisiler tikinmaya. Sonra dedim sabah yagli saçlarimi bereyle kamufle ettim ama yetr gideyim bi yikanayim artik. Cüs Kubra diyordum ki, kapi çaldi. Annem ablam evde yok. Abim komada gibi zaten, ben perisanim ortalik perisan mutfak perisan ki nenem çikti geldi. Oturduk felan neyse, zaten o yukari çikasiya dek ben tum odalarin kapilarini kapattim tabi. Bi turk kahvesi yapayim dedim, lafa dalacam diye kaynatmisim kopuksuz kopuksuz onu içtik. Ben falimi derya ablaya yolladim. Memur ya da muhendisle evlenceksin demis. Ben mimar bulmakta israr edecegim. Her neyse tam 4 saat boyunca konu bulacam diye canim çikti ama genel olarak toplarsak bi 20 dk suskun durmusuzur. " Tuvaletedemii gitmeyaaak ? " 

Kendimi iyice salmis bulunmaktayim, kalbimde heyecan eksikliginden olsa gerek uzun zamandir.. 
Neyse ders çalisayim ben. (televizyonda ne var ki :p