Gözlerimin önünde yitip giden hayat.

Bugün arabada bagira bagirra sarki soylerken, dibimden bi motorsiklet geçti ve içimde "okuz kirmizi isikta nere gidiyon, kulagimi patlattin" dedim. Iki saniye sonra, motosikletteki çocugu havada uçarken gördüm.
Ablama baktim "ayhhh" diye ellerini agzina goturmus bakiyordu. Cocuga baktim, savrulan motosikletin arasindan sendeleyerek geliyor.
Bizde bastik gaza gittik.
Ne fehemsiziz ha.
Ama napalim kadinin biri zaten yardima kostu..
Hayir sunni teneffus yapilacak bi durum olsa, hemen yaparim sey degil yani. (ayiptir soylemesi sertifikam felan var yanimda rahatca geberebilirsiniz).

Neyse gittik hastaneye vardik. Biraz kuzumu kokladim, boyle mis mis mis. Nasi bisey bu bebek kokusu algilayamadim. Hiç kollarimdan koymak istemedim. O kucuk suratini avuclarimin içine alip içimden geçen her seyi anlattim. Bilinçaltina kotu seyler gitmesin kuzumun.

Dogdugundan beri guzelsin diyip duruyoruz. Ilerde kendine asiri guvenen bi kiz olursa bizden bilin.
Evet bizden.

Neyse.
Acilen beyaz tenli kucuk burun ve kulakli bir baba adayi aranmakta.
Ben cocukken cirkinmisim. Sonradan bisiler olmus bi hava gelmis ama özümde pek iç acici degilmisim.
Millet tutturmus kara bebek diye.
Sensin kara.
Esmerim ben bi kere.

tamam kabul ediyorum, beyaz tenli tombul bebekler daha tatli.

Neler diyorum ben ya ?
Bak bu sefer uyuyorum tamam


ayy kuzum bu ya masallah diyin =)