bi insanin hiç mi bi isi rast gitmez lan.




Bildigin mutsuzum. Mutsuzum abi. Kuantum muantum. Sabah kalkinca pozitif olma, aynaya bakip kendini sevme... hiç biri bi boka yaramadi. Eskiden hiç degilse dua ederdim, simdi farkettim duayida birakmisim. Hani Allah kullarina bisi verecekse dua ettirirmis ya, bana verilecek bisi yok galiba... 
Böyle midem bulaniyo, karnim gurul gurul gibi, kalbim hizli atiyor.. Ya depresyona girdim yada ötürük oluyorum... 

En zor seymis amaçsiz, hedefsiz yasamak. Eeen zor sey. 
Aglasam mi ? 
Cikolatamda yok beni mutlu edecek.
Biskrem felan uzatin, bakkala sokun beni.

Kim benle ugrasir ya ? 

Yasadigim mutluluklar hep anlik, gulumsemelerim o saniyede asili kaliyor, geriye kalan içimdeki yalnizlik... Baska bi bok yok. Böyle malak malak yasiyorum...  Okuluda salladim artik, ehliyete gidiyorum... hiiiiç oyle bosu bosuna. Sanki ehliyeti geçsem bisi olacak. Arabami surecem ? 

Yeminle su an bisiklete bile raziyim.

Paramda yatmadi daha. Boyle bisiler rast gitmiyo gibi herseyde bisi çikiyor. Canim ders yapmak istemiyor.
Niye Turkiye'de degilim ben hi niye ?
Mahvettiler lan hayatimi, getirdiler bizi buralara... 
Birimiz demi mutlu olmaz lan ?
Babam evlendi tabi tuzu kuru... 

Böyle gerçekten eglenebilecegim insanlar istiyorum etrafimda, gerçekten kafa dengim olacak insanlari. Lan Fransa'nin en ucra kosesinde yasiyoruz. Bildigin köy, kasaba. Benim için yasadigim odadan ibaret orasi ayri tabi. Tek yaptigim okuldan gelip (eger o gun gittiysem tabi) kendimi yatagima atip pencereden disariyi seyretmek..

Kitap okurdum ben eskiden.... mutlu olurdum...
Dizi mizi takip ederdim hiç degilse...
Bu sene Tvden de koptum resmen... 

Ulan koymuslar önüme bi kutu siyah, bi kutu beyaz boya.. Hayatine renk kat diyorlar.

Buyur gel sen renk kat.