23.10.13

Sabah saçlarim yagli yuzum sisik bi sekilde yatagimdan dogruldum, beni bi kaç aydir ipleyen tek insandan aldigim gunaydin mesajina cevap verecektim ki, amcamdan aldigim smsle irkildim.
Bebek yoldaymis.
Hönk.
Yarini bekleyemedimi ?
Benim sinavim var bugün.
Ya ama ben dogumunu video cekecektim, ilk ben sarilcaktim/.
-Tamam geliyorum- 

Alya'dan baska hiç bi güç beni o sicacik yatagimdan kaldirip dusa sokup hizlica hazirlanip evden çikaramazdi. Ciktim hastaneye vardim. "Hani nerde dogdumu noluyor" diyecekken, baktim yengem oturuyor.  Kafamda oyle biseye hazirlamisim ki kendimi, kadin bagiracak ortaligi yikacak zannediyorum dizilerdeki gibi. Hersey gayet normal. Arada bi kasilma geliyor geçiyor.. 
Saatte geçiyor..
Neyse sinava gitmiyorum.
Yigenim dogacak. (kuzen demicem, 20 yas var aramizda) 

Dogum odasina variyoruz. Yengeme epidural igneden yaptiriyoruz.. Artik haziriz. Dogabilirsin.
Ebe'de ne yakisikli yaf.. 
Insan kendini hortlak suratli bi kadina hazirliyor önce.
Nasilda genç. 
Mavi gözlü felan.. Türkçe " IKINNN" demeyide ögretiyorum. Cok iyi anlasiyoruz.
Keske birazcik makyaj yapsaydim.
Saçimda bagli dimi.

Hiç sansim yok o zaman. Unutayim ben en iyisi.

Alya'nin saçlari gözüktü önce. Aldi beni bir heyecan.
20 dakika sonra annesinin kucagindaydi..
Bembeyaz tenli, tombik bebek. Masallah. Güzel dogdu. 

Bende dogurmak istiyorum artik.
Jupiter 50. evime basinç uyguladigi için, içimde bu anne olma istegi. Evlilige sicak bakmalar..
Kulagimda " kuçuk teker önden gider " muhabbetleri..


"abisini ablasini beklemez bu"  - TEYZENIN BIRI. 

Alya dogumunda ben vardim. Benim için çok özel olucaksin artik... Bitanem cantanem, güzelim benim.