Yumurta kapiya dayaninca..

3 aydir her yazinin sonunda "staj raporu ühühuhju " gibisinden bir cümle kurup kapanisi yapiyordum farkindayim. Ve mutlu son : ortaya 20 sayfalik bisey çikti bugün. Millet gidip renkli çikarmis, ilk sayfaya degisik sekiller koymus, kitap gibi bisi çikmis ortaya ama gözümü kulagimi digerlerinin yaptiklarindan çektim. Cekmesem zirildanacam zaten o derece. InsAllah görsellige önem vermeyen, içerigine dikkat edecek bi ögretmen benim dosyaya not verir. Hos içerigide ayri berbat zaten :D Bu öglen yemek yemedim tam 4-5 sayfa yazi yazdim. Ogleden sonra hiç bi isime yaramayan almanca dersinden yirtip tekrar yazmaya koyuldum ve aksam 6da elimde dosyam eve geldim ki, 11e dogru agzim yuzum yamulmus bi sekilde uyandim. 
Dün aksam 12de yattim, nasil uyku düzenim bozulduda ben böyle aksam yataklara serildim anlamis degilim. Velhasil yarin beni yine yorucu bigün bekliyo dostlar.. Aklima geldi, gerildim. 
Ekim, kasim felan geçsede ne olucam bi karar versem artik. 
Ikinci sömestr Almanya'ya yada Ingiltere'ye gitsem mi ? Ingiltere'ye iki tane yer varmis, ingilizce sinavdan geçireceklermis... Bunu ögrendikten sonra motivasyonum azaldi resmen. Kim kalkip ta ing çalisacak ? Almanya daha cazip geldi, lakin gidecegimiz sehir Hamburgdur, Berlindir efendime söyleyeyim... Baska hangi sehir vardi la ? Köln möln.. herneyse iste onlar degil. Gidecegimiz sehir, Almanya'nin kuzeyinde bir yerde, denize bakan kuçuk bi kasaba giibi bisey.
Almanya'dan gelen iki tane profesor, bize sirf iki saat, o sehrin (adini hatirlamiyorum), Hamburg'a iki saat, Amsterdam'a bi bucuk saat, yok ebesinin nikahina 2 km mesafede oldugundan bahsetti. Bide bar felan çok varmis. Iyi canim, sapitip geri döneyim ben Almanyadan.. Herneyse böyle bos bi sehir iste.
Su burs islerimide halletsem rahaaat bi nefes alacam yarin.. 
Butun sene okula evden sandvic goturmek zorunda kalirim yoksa.. ve FENA OLUR. 

Yarin mutluuuu haberlerlee dönerim Insallah :)) 

Ps: bu islerimi dün halledecektim lakin, vergi dairesinin önüne geldigimde " grevdeyiz, haydi evinize geri dönün" yazisiyla irkildim... Pislikler. Grevleride beni bulur zaten.