yazdan sonra.

Soguk Fransa'ya geri döndük.. Koca yaz ne yaptin ? deseler, verecek bi cevabim, anlatacak bir anim, aktarilacak bir durum yok.Akraba felan herkesi gördük görmesine lakin, ne bir dügün,  ne bir havuz basi partisi, ne bi tekne turu gezisi... Birsey yok. Sikayetci miyim ? Hayir. 
Zira g*t kadar toki mahallesinde bu yaz herkesin evlenecegi tutmus, gün asiri bizim sokakta dugun oldu. Tanimadigim insanlarin dugunlerinde, tanimadigim bi kizla göbek attim. 
Havuz basi partisi yerine, göle karsi çitlettigimiz çekirdekler, çektigimiz videolar, rüzgarla savruluslarimiz kaldi aklimda.. 
Tekne turu yerine, bizim gölde kayik turu yaptim. 

ögrenci kiligima bakmadan tüm biriktirdigim paralari harcadim. 
Simdi bursum daha yatmadigi için ve buyuk bi ihtimal geç yatacagi için çulsuz dolaniyorum etrafta.. 

Dün daha okula yazili bile olmadigimi ogrendim. 

Bu arada dün sabah okula gittim, ogleden sonra gitmedim kayit islerini halledeyim diye, birsey halledemeden geri döndüm mal gibi. 

Ha bide staj raporu var, henüz yarisini bitirdigim...

ühüühïuh.