üsendim. Sana bisey yapmadim.

Basligin "üsenmedim, sana kek yaptim" olmasini dilerdim lakin, ne kek yapacak dermanim ne de kek yapacak biri var etrafimda. 
Bu arada kek facialarimida ozlemedim degil. Hani su ortasi pismeyen, kimsenin yemedigi keklerim... Kek demisken, dün topluca anneme "hösgeldinnn" demeye gelen misafirlerede kek yaptim. Melissa herseyi anladi hain. "Sen yapmadin dimi ? " dedi. "yok lan ben yaptim, paketi açtim kek hamurunu kaba döktüm sonra firina verdim, yani benim yaptigim iste önemli bisi, firina vermeseydim kim verecekti ? Ne yiyecektik ? Hain kostok üzümünü ye bagini sorma iste. "
" sen ne beceriyon ? " dedi bide.
Sahi ben ne beceriyorum ? diye sordum kendime. Güzel yemek yaparim, arada bir makarna suyuna tuz atmayi unuturum, salça bulamazsam ketçap kullanirim, ya da tuz yerine seker katarim, ama genelde güzel yaparim lan. Yenilir yani. Ya da çok güzel dolap düzeltirim. Lavabolarida iyi yikarim. Hem banane canim ! Ilerde ben bunlari yapmicigim ki huh. Hizmetçim olcak heralde. Ben çalisicigim. Yani umarim çalisirim. Aslinda bi yandan firt firt çocuk dunyaya getirip evde kösülesimde yok degil. Ama ara ara geliyo bu heves. Sonra geçiyor. Ben farkliyim farkli.. Bu arada bu konularda düsünmeme sebebiyet veren olay, artik benim yasitlariminda evleniyor olmasi. Izmirde bizim mahallede iki kiz evlenmis benle yasit. Noluyo lan ? Baska sülalelerde millet evleniyor, bizim sülalede bosanan bosanana. Once annem babam, sonra buyuk amcam; simdide ortanca amcam. La bi durun durdugunuz yerde ! Geçinin iste güzel güzel.. 

Bu arada benim burs dosyasi hala hallolmadi. 
Almanya'ya gidecem dedigim amcamdan "gitme, içecegine ilaç katarlar" gibisinden bi tepkiyle karsilastim.
Diger amcama gidecegim yer Hollanda'ya yakinmis diyince "hmm Avusturya yada yakin demekki " gibi bi tepkiyle karsilastim
Babama daha sormadim.
Abim " ne zaman gidion la "dedi.
Ablam "git maceralara atil " dedi.
Annem "hani Cin'e gitcektik ? " dedi.
Daha ögretmene 500 euroyla geçinebilirmiyim onu sormadim. Yada gider bi kebabçida çalisirim yahu. Herneyse gitçegim sehirde ebesinin nikahinda. Wismar. O ne be ? Icki adi gibi. 

Neyse bogazim çok aciyo be günlük, koparim aticam simdi. Bademciklerimi aldiricam. 

BIKTIM BIKTIM BIKTIM BIKTIM;