unutmam

Ah blogum vah blogum. Cok ihmal ettim seni biliyorum. Lakin içimde yasiyorum son bi kaç aydir herseyi. Elimin altinda pcyle dolasmadigimdan, yada dogru duzgun bi vakit bulamadigimdan.. kendim yarattigim telaseden ve kuruntulardan.. 
Sanirim yeni bi blog açacagim . Ha öyle hayatimda önemli bi degisiklik felan oldugunu sanma. Sadece buraya artik aklimdan geçen herseyi yazamiyorum. Cok kisinin eline geçti. (aile, akraba). 
Sadece beni yazilardan taniyanlar, animsayanlar okusunlar istiyorum. Yine içimde firtinalar kopuyor, yine en ironik seyler basima geliyo, yine akillanamadim. Yine okulluyum, ödevliyim, kopyaliyim, stresliyim. 

Stres demisken.

Yarin hukuk dersinden sunumum var.... uhuhuhuh. 
"le capital social et les apports".
Hala ne oldugunu anlamadim. 

Son olarak bisey eklemeliyim; 

KIZIN SALAK OLDU ANNE.