Ders ders ders..

Oyle bi sinifa dustumki bu sene, vidi vidi vidi derslerden konusuyorlar. Ders bosken, kendimi bilgisayar odasina atiyorum, hepsi toplasip geliyo ders çalisiyo.
Olmasi gereken bu mu acaba ? 
Ulen bi agiz tadiyla blog blog gezip yazilar okuyamadim ha..
Yok su gun su var, bugun bu var. Sözlüden mi geçecez yazilidan mi... Haftaya cuma günü için verilen ödevi bile yapan var.
Cuma günü içinki ödev hiç bu cuma yapilir mi ??? Bence persembe aksama birakilmali. Herkes kehil olsun ben gibi. Kimse çalismasin. Hep birlikte yiyip içelim. Obez olalim.
Bendeki o son ana birakma telasini, ve ayni anda rahatligi görmek istiyorum herkeste.. Onlara benzeyemedigim için sinir oluyorum ara sira. Hepsi planli programli ve rahat. Isleri halloluyor. Hersey yolunda. Bi ben stresli sinirli, yüzü asik.
Bu sabah kaçirdigim otobusun ardindan, derin bi nefes almis ve hayat enerjisini içime atmistim ki, hepsi communication dersinde kayboldu. 

Benim acilen ingilizce çalisip ocak ayinda kendimi oralara atmam gerekiyor.. Kesin yani

 Cokolat istiyorum...

ALLAHIM SEN BÜYÜKSÜN YARABBİM