yolculuk

50 tane valiz arabada çıkıyoruz yola.. kaldığımız şehirden 1 saatte anca çıkabiliyoruz. - dk bir gol bir - neyse ben bu arada lıkır lıkır su içmeye başlıyorum rahat bir şekilde (klavyeye alışamadım hala.. beynimin yavaşlığını ve cümle kurmadaki zorlukları mı ona bağlıyorum umarsızca ).. önümüzde takip ettiğimiz aile Trye ışın hızıyla giden cinsten.. onları takip edecem diye beynimi yedim resmen.. en az 3 veya 4 ay birseye odaklanabileceğimi düsünmüyorum. Bu arada aklıma yazacağım daha doğrusu yazmaya çalışacağım staj raporu geldi... gitt gitt gitt bozma moralimi sakın... ünlem işareti nerde lan ? hah buldum !!

neyse benim bir buçuk saat içinde en az 1 bçuk litre çişim geldi.. gidiyoruz gidiyoruz diyorum ' şimdi dururlar lan. onlarda ınsan sonucta ' ama duran  gören yok. Abim diyo 'dur 300 km yapalım bari önlerine geçeyim de duralım ' .. neyse zoran şeren bir saat daha tuttum sonra karnımın patlayacagını dusunup durdurttum arabayı ve diğer arabadaki bayanlardan şu sözleri duydum.. 'siz böyle zırt pırt durursanız varamayız biz trye.. '

meğer onlar yemeden içmeden gidiyorlarmış.. bende artık aç susuz yola devam ettim.. yolda ne yol ama ha !! İtalyayı geçtik ben sanıyorum yakında turkıyedeyız.. asıl zorlu taraf sonraymış.. geçilmesi gereken : slovenya hırvatıstan sırbıstan makedonya ve yunanıstan.. hayır bide iş trye varmaklada bitmio sonra bide ıspartaya gelmesi var..  anlıyacağınız tövbe ettim ... uçak korkuma rağmen artık uçağa binip geleceğim

bu arada virgülü bulamadım çok mutsuzum kesin gözümün önünde ve ben algımı iyice yitirdiğim için aranıyorum öyleee..

velhasıl cannlar ıspartaya kapağı atmış bulunmaktayız, (vırgulu buldum) toki biraz değişmiş, yaşlanmış biraz kilo almış sonra oturmuş aglamış yine... evin önüne park kurulmuş zayıflama aletleri felan : spor yapta biraz zayıfla iyice ayı gibi oldun çıktın der gibi... yalnız salıncaklar kutu gibi g*tüm sığmıyor.. (evet sallanacaktım zira  salıncağa sığacak popolara sahipken, park ebesinin nikahında olmuştur hep..) neyse tüm bu dağ başında oluşumuza birde ciyaak ciyaaak gününü ' gamzeaaaa' diye bağırmakla geçiren yan dairedeki kadın eklendi. O nasıl bir ses ? eminim kocası sağırdır.. yada fehemsiz .D
cıks cıks cıks ne kadarda kötüyüm böyle mübarek kadır gecesi olma ihtimali yüksek bi gecede.. böyle bı haftada adet olmakta bana denk gelir zaten.. yani güzelim ıspartada oruç tutamayacam sanırım..

son olarak annem blogumun adresini bulup tüm akrabalara dağıtmış saolsun, hanım hanımcık yazı yazmak şart oldu artık.. canım kuzenlerim sizi sevıyorum muck muck sakın hakkınızda bişiler yazdıysam alınmayın.. ya da gelin dövün beni alıştım zaten.. fransada ablamın kafamı duvara carpmasından sonra abimin yumruğu biraz daha yumuşak olduu..ama kafada nöron bırakmadılar yeminle.. şiddetten kaçıp, evlenip her akşam içki içip benı yımrıhlayan biriyle evleneceğim sanırım.. uhuhuhu

tamam bu sooon : vodafone un sıstemındekı sorun bana denk geldıgı için çok pis sinirliyim.. tokimizde fotoğraf çekip internete koyamadım daha.. 'maldivlerden merhaba herkeseee' diye sallayarak.. bu arada burdaki kıyafetler hoşafıma gittiler acilen biri üzerime para atsın, çünkü benimkini harcayamıyorum bitecek diye...

gideyimde tesbik çekeyim..

huzurlu geceler