yolculuk baslasinn

Bu sene hiç diger seneler gibi coskulu degilim. Yarin hafiften hafiften terkedecegiz Fransayi.. 1 ay kalacagimiz için, gidisimizle gelisimiz bir olcak biliyorum.. O yuzden galiba su melül hallerim. 
Yolculuk için abimin g*t kadar arabasina, 1 ütü, 1 kuçuk firin, 2 tabak takimi, 4 valiz ve 4 poset koymayi dusunuyoruz. Cocuk gitmis spor araba almis.. bize kamyon lazim asil. Yada karavan felan. Kamyon ne lan ?.
Kitliktan çikmis gibi ya da çölün ortasinda yolculuk yapacakmisiz gibi, yanimiza 4 sise su, 4 tepsi pogaca, bir tutam sigara böregi, bi tencere sarma ve içerisinde dunyadaki en sagliksiz seyleri barindiran (cips, kraker, pisküt, seker) iki poset aliyoruz erzak olarak. Yeminle onlarla 5 aile 1 hafta doyar o derece.. Peki niçin bu kadar fazla aliyoruz ? Geçen sene 3 tepsi pogaca yapmistim ve hepsi Italya'ya varmadan bitmisti :D Italyada domuzlu olur diye alamadigimiz sandviclere bakarken, elimizde bi paket peynir bide ekmek doymaya çalistik.. Bu sorun Türkiye'ye vardikdan sonra yok oluyor. Sanki cennete gelmisiz gibi.. her yer yiyecek dolu :p
Valizimde zaten tika basa dolu. Alismisim 2 aylik valiz yapmaya, sanki o valiz tika basa dolmayinca, hep biseyler unutmusum gibi oluyor (ne alakaysa ?). 
Bide bu sene gemiyede binmiyoruz. Cok pahali ve biz asiri çulsuzuz. Yani 50 tane ülke geçecez oraya varasiya..  Tr'ye gitmek bile hata belkide. Ben burda kalir rahatca staj raporu mu yazardim (ki hala baslamadim, bu demek oluyorki b*ku yedim) ve ehliyetimi geçerdim. Lakin buyuk bi ihtimal dinlenemeden geri gelmis olacagim ve yogun tempolu bi seneye baslayacagim. 
neyse, uykum geldi sanki :p 


bidahaki yazimi Trde yazmak dilegiyle.. 

(zaten orda yazmazsam bidaha yazamam ^^)