sancili günler


"Bir haftadir tatildeyim, sahilde gunesleniyorum, bol bol enerji topluyorum, evrenle uyum içerisindeyim, tutmayinn beniii " diye bögürmeyi isterdim. Lakin Bir haftadir, kah sicak kah soguk bi havasi olan su küçük sehrimizde, pis evimizde aile fertleriyle çatisma halindeyim. Ne çatisma ama. 1 haftadir devam eden soguk savas, yerini 3. Dünya Savasina birakti bu sabah. Ablamin cephesinden saldiriya ugradim. Kafam duvarla bütünlesti resmen. Bi 10-15 dk. "anaamm kafammm" demekle yetindim. Sonra agladim. Cünkü kendimi inanilmaz derecede öksüz, yetim ve garip hissediyorum. Az buçuk nöronlarimida bu sabahki çatismada yitirdim zaten. Iyice kötü durumdayim. 
Bir haftadir isittigim tek cümle " bi boka yaramion". Kendini dünyayi kurtaran biri zanneden sahistan duyuyorum bunlari. Bütün gün bi büronun ardinda, g*t büyütmekte olan sahis.. Sayesinde ev islerinede bakmaz oldum. Nede olsa " ben bi boka yaramam". Icimden ne yemek yapmak, ne alisveris yapmak, nede ... anladiniz iste, sosyal aktivitelerimin sifirin altinda 50 oldugu su dönemde, uyku haplarinin yardimiyla, astral seyahata çikmak istiyorum sadece. Semada bi tur atip, vücuduma geri kavusmak. Kesin ordada kaybolurum ben ama..
Neyse yemek yapmaya takatim yok evet. Lakin bir haftadir vucuduma depoladigim doktorlarin siddetle uzak durmamizi söyledikleri 3 beyaz, bi siyah (cikolata) tartiya ciktigim an kendilerini gosterdiler. Ben oruçtan önce böyle sapitiyorum iste. Sanki oruçken 24 saat yemek yemicez, sanki açliktan ölüp gidicem.. Halbuki bir yanim kollarini açmis o güzel günleri bekliyor.. Hem belki bu sene namaza baslayip birakmam diger senelerin aksine. 

Anlatacagim baska seylerde var, lakin su an park yerinde arabamiza tecavuz eden kadina sövmekle mesgul beynim.
"Kadini ara, sigortayi ara, expert'i ara" diyip duran, bu sabah kafami kiran sahisada sövmekteyim. 
Aramicam iste.
Kendin arayamiyon, bana aratican.

Lan ben gelecegin CEO'suyum bi kere, 19,5 yasima gelmisim, kafami kirdilar yaaa. Acilen kendimi disari atmam lazim.

Ben  nasil CEO olcam ya. Karnem geldi geçen gün. Bildigin yüzüne bakilmayacak cinsten. 

Neyse sanirim smdi gitmem gerekiyor.
Opuldunuz. Yalan dünya takmayin, gelir geçer. Duvara çarpilmaktan zonklayan bi beyniniz yoksa eger..