Kirik kalpler sehri..

Bayadir yazmamisim.. Bisi oldugu yok, staj bitti, ehliyet kursuna yazildim ve artik ev hanimi oldum. Ne zor seymis ya. Temizligi ayri dert, yemegi ayri dert, alisverisi baska bi dert (banka hesabim ekside kaç gundur uleynnn).. 
Lavabolari yikiyorum, bakiyorum ertesi gün gene kireç. Eve biri gelio, bakiyorum camlarda el izi. Hey misafir cocuklari, surmeyin lan elinizi camlara. Gidin oyuncaklarla oynayin.. Elbise dolabimi duzeltiyorum, bi kaç gün snra yine ayni daginiklikta.. Bulasiklara hiç deginmeyeyim.. Helee o tozz.. Bitirdi beni resmen. Yani surekli elinde bi Camsil evde dolasan biri degilim ama bakiyorum " ene lenn gene tozlanmis burlar ehehe üfleyimde geçsinn" diyip yamisiyorum heryere. 

Bugün bide oruç degilim diye tüm islere ben baktim. Sahura kalkmamistim abim sormus ablama "kubra nerde?" oda "adet o tutmicak" demis. 
Utandim lan.
Yahu her sene ayni sey, sahura kalkmiyorsak mecburidir heralde, unutacak degilim ! Hep bi sorarlar, saçma saçma açiklama yapmak zorunda kaliriz. Empati kurun biraz ya.. Valla eskiden olsa, yani eskiden dedigim soyle bi 20 sene once, çaktirmaz kalkardim, ama simdi heçç oruçluymus rolü yapamayacam kusura bakmasin kimse.. 

Lakin oruca  ve ehliyet kursuna yarin basliyorum..  Ehliyetimi sag salim alirsam, hemen kredi çekip en ucuzundan bi renault clio alayim diyordum ki, niye bu kadar kuçuk bi hayale sarildim onu anlamadim. Renault Clio ne ya ? Guzelim Cooper'lar varken. Hemen su an hayalimi degistirdim. 
Sene 2016, bir bahar gunu son model Cooper'imla is gorusmeme gidiyorum. Yalniz calismadigim halde nasi o arabayi aldigima dair hiç bi fikrim yok.. Olsun. Allah buyuk. Zaten ben ev islerindede beceriksizim. Kesin zengin olcam ben. Yani olmak zorundayim bu gidisle.. 
Neyse simdiye dönelim.. 
Gunlerdir magazalardan yuzde 70 ve uzeri tum indirime dusmus urunleri almakla mesgulum.. Tarzim degisti valla. Napim begendigim seyler indirime dusmemis.. Ablam bugun bana bi tisort almis 25 eurodan 2 euroya dusmus, lakin baktim baktim, Turkiyemdeki mahalle pazarlarinda seçilmelik ortaya yigilmis 5 liralik tisortlerden ayirt edemedim.

öf ya. Uykum geldi. Halbuki bi bucuk saat sonra sahura kalkacagim. 10'da ehliyet kursuna gitmem gerekiyo.

Laaan daha staj raporum yazilcakkkk.

Pöff.

Herkese hayirli geceler, Allah dualarimizi kabul etsinn, hayirlis ramazanlar, oruçlar efenim.. Lutfen aksamlari gozunuz dönmüs bi sekilde yiyeceklere saldirmayin yoksa bi ay içinde baska biseye dönüsürsünüz. Demedi demeyin.