ben seni kaybetmeyi göze aldim gülüm..

Bugün ehliyet kursundan çikar çikmaz, ablamla magazanin birine çöreklendik. Indirim delisi oldugum için, elime dandik siyah pabuçlari almis tingir mingir pijamalara dogru kendimi atmisken, birden anonsda kendi adimi duydum : Kübra A. lütfen resepsyona, Kübra A.

Kadin resmen 3 defa adimi tekrarladi gel diye, o an aklimdan 217345 tane sey geçti.Ödüm bokuma karisti resmen.
Acaba beni neden çagiriyolar koskoca magazada?
-lan acaba ablamla gelirken ebenin birinimi ezdikde görmedik. Hem niye beni çagirsinlar, soför benmiydim uleyn ?
-acaba magazanin girisinde bedava damacanadan çok mu su içtim ? (evet bugün oruç tutamadim o ayri bi konu). Limitimi astim ?
-Yetenek avina çikmis  bi yönetmen, benimi kesfetti ?
-Laan bunlar adimi nerden biliyorlar ? Bisimi çaldim yoksa ?
-Naptim laaaan ?

Panikle ablama kostum. Oda çantan nerde ? dedi. O an bi baktim, kolumdaki çanta yok. Meger dandik 5 liralik ayakkabi deneyecem diye oraya biyere birakmisim ve ardima bile bakmadan pijamalara kosmusum.
Cantam = yeni aldigim ve garantisi olmayan, bi senelik birikimimin yarisini yatirdigim telefonum + kredi kartim + 40 euroo..

O an soluk soluga vardim anons yapan karinin yanina, cantami kaybettim ondan mi cagirdiniz beni dedim." Hee, çantanin rengi ne ? " diyiverdi. Neydi lan çantamin rengi ? Bu aralar iyice saçma sapan giyinmeye basladigim için, artik canta ayakkabi ust bas uyumunda sinifta kalmis bi vatandasim. "Icinde telefonum vardi Samsung, kredi kartim vardi, otobus kartim vardiii " diyiverdim kucuk emrah edasiyla.. tam kadin bana çantami uzaticak, ordan ebenin biri çikageldi, " ben getirdim verdim cantani " diye. Valla kendisi nerden çikti anlayamadim. Göktenmi düstü ? zira iki saniye önce orda kimse yoktu. Süperman gibi çikiverdi. "mercii madam, merciii " dedim salak salak gulerek. Para versem olmaz, Allah razi olsun dicem, zaten kadin gavur... Sükürler ettim daha sonra Allaha, böyle bi kadinin eline dustugu için çantam..

Aksi takdirde, su an bu yaziyi yazacagima aglamaktan gözüm çikmis, hastaneyi boylamistim..
Bi kaç gün öncede telefonuma Cevsen'i indirmistim koruusn diye. Vay be..

Herneyse, dün gece 10da orucumu açtiktan snra 11de kendimi horlarken buldum, ve "nasilsa kalkarim, suratima krem surcem daha, hem ablamda beni kaldirir " demistimki, saat 6 bucukta, gunes çoktaaan dogmus, agzim kurumus olarak yataktan kalktim. Iftarda az yemis ve içmis, kendimi sahura hazirlamistim. Lan bak sen su seytaninn isinee.. diyecem olmayacak. Bu ay seytanlar bagli.. O zaman su uyuyusum tamamen benim ayiligimdan kaynaklaniyor..
Simdi tedbiri aldim, sahura kadar uyumayacagim. Kske sohbet etcek biri olsa. Gülsek eglensek.
Amaaaaan, neyse.

mucukk mucukkk, herkesee ii sahurlar, bol bol yiyelim içelim :D