Bana esmeyi anlat, esip geçmeyi anlat..

iyice saldim kendimi son günlerde, elimin ayarinada bisiler oldu. Magazalarda nerde yuzde yetmis dûsmüs elbise kiyafet ivir zivir varsa toplar oldum. Hesabimda 3 euro 77 cents kaldigini görünce, bi kendime "oha kübra yavass " diyiverdim ve eve kapandim. Artik tek sosyal aktivitem ehliyet kursuna gitmek. Hepte tanidik birilerini goruyorum anasini satiyim. Herkesin ehliyeti geçesi gelmis. Agzim kokar burcu burcu, dönüyorum agzimi kapiyorum debeleniyorum olmuyor. Baskalarinin rahatsiz edecegim dusuncesi beni rahatsiz ediyo asil. Bide karanlikta test cozerken, agzimin dibine dibine sokuluyorlar laf anlatmak için. Hele cocugun biri var, hiç bisi anlamiorum dediginden, 'hee' diyip salak salak guluyorum, belki çocuk beni sövüo bilmiyorum. Kendisi daha geçen sene salak biseydi, dalga geçerdik. Cocuga hava gelmis birdenbire. Benimde havam sönmüs.. 

Onu bunu geçtimde, sanirim bu yaz buradan kipirdamak istemiyorum. Babam evleniyormus lan.
Neyy ? daha yolda ablamla abim vardi. Sonra ben varim bi kere. Hem annem evleniyor mu ? haksizlik deilmi ? o niye evlenio ? evlenmesin banane. Yeni karisini görmek istemiyorum, eger babami taniyorsam ne yapar eder kesin bizi tanistirir ve karsilikli oturtup sohbet etmemizi ister. Sirf bundan kaçinmak için ve insanlarin " aa sahiden baban evlenmis mi, karisi nereliymis, kaç yasindaymis ?? " gibi sorularini duymamak için gitmek istemiyorum artik. Seneye zaten gitmicem.. Zaten eylulden itibaren baslariz, burdaki dedikoducu karilarin çeneleriyle ugrasmaya. Beyinsiz bi kaç kisi, " baban ii yapti, sizi bekleseydi evlenemezdi. Sahi sizde evlenen yok mu ? ". Heee canim hee. Manavdan karpuz seçer gibi birini seçip evlenemioz iste. Oyle basit degil o isler. Hem insanlar niye bizim durumumuzu sorun yapiyolar anlamiyorum. Lan biz mutluyuz böyle. 3 kardes gel keyfim gel. Yakinda çalisir paramizi kazanir hep beraber tatillerede gideriz... Siradan beyinlerin siradan hayata bakis açilarina sahit oluyoruz burada her zaman... Sorsan, "Fransa". Sanki en cahiller burada toplanmis..

Velhasil cancagizlarim, hayatimin tadi tuzu kaçti sanki. Hayalsiz bir dönem geçirecegim. Hayal kirikligina ugramamak için. Dedemde hastaliginin son evrelerini yasiyor zaten, cici babaannemde evden kaçmis. 

Ne bu siddet bu celal ! Bi durun yaa bi durun! Herseydemi yazi bulur anasini satiyim. Tatiller hep mi b*k gibi geçer. Ben bir senedir su günleri mi bekliyordum.. 

Neyse yeni bi kisisel gelisim kitabina baslama vakti gelmis bulunmaktadir.