tatile dogru..

stajin bitimine tam 1,5 gün kaldi. Evet dile kolay.. Bugün ajansta koca göbisli herifle bi ben kaldim. Hobareyyy digerleri yok günümü gün eder, feysbuktan çikmam diyordum ki, bizim Kumku bey giderken bana dolaplarini duzeltmemi felan soyledi.
Oldu canimm. Resmen hademe muamelesi görüyorum. 
Dünde bana telefon edip, pastaneden yicek bisiler almami söyledi. Babasinin usagi var karsinda zaten, adam hakli.Bide ben yedireyim istersen ?
Offlaya pufflaya gittim cikolatali ekmek felan aldim. Fis almamisim, bide beni geri yolladilar fis almam için.Lan hödük, niye çalayim ben senin parani ? zaten senin yuzunden 20 lira kaybettim onun acisini yasiyorum, bide fis al dio. Sensin fis. Git ne zikkimlancaksan zikkimlan.
Kendisi bir ay önce bana stajin sonunda para vercegini söylemisti. Acaba ne verecek ? Ablamla oturup "250 euro verir heralde" diyorduk ki, dün amcam, "sana 50 euro verirse öpte basina koy bunlarin hepsi cimri" dedi. 
Haklida.
Adam 4 euro için fis istiyorsa, ona bisiler almaya gittigimde "üstü sende kalsin" demiyorsa ve beni bir an olsun kendi halime birakmiyorsa.. Cimrinin tekidir.
Bu fransizlar çok tuhaf ya. Hos bende onlara benzemeye basladim ya.
geçenlerde bi arkadasa gittik, herkes evinden pasta çörek götürdü. Ve hepsi getirdiklerinden arta kalanlari evlerine götürdüler. O ne lan ? Bizde birine yiyecek bisi goturuyorsan, arta kalani posete koyup eve götürürsen taslarlar.. 
mesela grup halinda oturuyoruz diyelim, kizin biri püsküt felan yiyorsa, digerlerine "sizde istermisiniz ? " diye sormasini beklersen, daha çok beklersin..  Ayi gibi milletin gözü önünde yer bitirir hepsini. 
ee malum "göz hakki" nedir bilmiyorlar. 

Bide hiç simitçi yok sokaklarda.. 


ühü, aciktim ve sanirim Türkiye'yi özledim.