staj vol 2

Yeni bir staj haftasina baslamadan önce hissettiklerimden bahsedeyim biraz : tükkanda yangin çiksada gitmesem. Yada sarhos bir sürücü arabasini tükkanin içine soksa.. Yine iiyim tükkana bisi olsun diyorum. Kolejdeyken, sinav günlerinde "ogretmen merdivenden dussede kolunu basini kirsa" derdim.. 
Neyse gelgelelim bizim tayfaya :

Mahkeme duvari : Telefonlara bakmami, fotokopi çekmemi, mail yazmami isteyen, gülünce bile beni korkutmayi basarabilen sari saçli gözlüklü sekreter kilikli kari. Kendisi haftaiçi benden kahve yapmami isteyince, abdest suyu gibi bisi hazirlamis ve bidaha benden kahve istememesini saglamistim. Hayir, yakinda beni tuvalete götür, popomu sil der aman diyim... Ilk gün karsilikli hayat hikayelerimizi anlattiktan sonra bana "hayatta hiç birseyi kafaya takmamak lazim " gibisinden felsefe yapti ve butun hafta yakinmaktan baska bisi yapmadi. Enerjimi düsürdü resmen. 
Ve ekledi :Yardim parasi almak için çocuk doguran yabancilardan, yabancilara daha fazla yardim yapilmasindan, haklarinin olmasindan nefret ediyorum. 
Bende öküz gibi onayladim. Halbuki o yardimlardan faydalananlarin basinda geliyorum. 
" ihtiyacimiz varda ondan g*t kari " diyemedim. Diyememde. Cesaretsizligimin içine edeyim. 

Kivircik : bu kariyi sevdim iste ya. Bana bisiler emretmiyo felan. Ohh, cuma günü yarim saat ayagindaki dövmeden bahsettik. Ne yazikki kendisi sadece haftanin bi kaç gunu bulunuyor.. 

Seker pare : Bir ay içinde emekli olacak olan ve su an isini pek umursamayan mösyö.. Koca göbisli, sert mizaçli görünen lakin konusmaya baslamasiyla kediye dönüsen biri gözümde. O ince ses tonu o koca cüsseli heriften nasil çikiyor hala anlamis degilim.. (benim  sesim niye hiç çikmiyo onuda anlamadim neyse) 

Kumku : iste benle ilgilenmesi gereken sahis, lakin kendisi nadiren büroda oluyor. Geldimi canimdan bezdiriyor o ayri.. Adam bisey yapmayacagim diye korkuyo resmen. Bi is veriyo, ardindan bitane daha, bitane daha.. Kendisi bana staj için basvurdugumda para verecegini soylemisti. Unutursa gözüne ates tutup, lenslerini eritip kör etmeyi düsünüyorum kendilerini ehehe. Püf saçmaliyorum. 

Bide geçen hafta musterilerden bazilarina yeni çikan bi ürünmü desem ne desem... iste öyle bisi hakkinda bilgilendirmek için telefon konusmasi yaptim. Zaten 4 kisi cevap verdi. Ben bile neyin reklamini yaptigimi anlamiyorum, bide millete ne açiklayayim ? Böyle durumlarda kendimi çok gerizekali hissediyorum ya. Valla bildigin angut yani. Karsidaki hakkimda ne dusunur, ne hisseder diyerek heyecan yapiyorum, sesim çikmiyo. Telefonofobi bendeki seyin adi. 
Cuma günü kumku bana yarindan itibaren daha cok telefon görüsmesi yapacagimi söyledi.
"Laynn dingil bende telefonofobi var !! yapamam ben, kendin araaa banane banane banane " diyebilmeyi isterdim. Lakin " ehehe olur " dedim içinde " boku yedim" geçen gülümsememle.. 
Hakkaten ? Bu fobimi yenmem için Allahin bana verdigi bir sans mi ? Yoksa hakkaten kendimi biraz daha gerizekali hissetmemi saglayacak bi olay mi ?

28 haziran"a az kaldi dimi ?