staj vol 1

Okulda ogretmen staj yerinize gidin,  görünüp kendinizi hatirlatin sizi unutmus olabilirler demisti. Ben kiçimi kaldirip gidermiyim ? Tabikide gitmedim. Neyse pazartesi sabahi kalktim yolda gidiyorum "lan bunlar kesin beni unutmustur" diyordum ki, harbidende öyleymis. Staj diyince öyle 100 kisinin çalistigi holding felan sanmayin, bildigin tükkan yani. Icerde 3 çalisan, iki tanede patron var. Girdim kadinin birine "bonjour" dedim gülerek, karinin surat mahkeme duvari gibi. Patrona mrb dedim, "su odaya geç bekle " dedi. Bekliyorum ... gelen giden yok. Rehberdeki herkese "öf Canim SIKILIO " diye mesaj bile attim. Kimse umursamadi, olsun. Patronumda beni unuttu. Oksuruk krizine girdim odadan beni duysun diye ama nafile.. Bi yarim saat sonra çikageldi elinde bisiler, bilgisayardan sunlari sunlari yap dedi. Yarim saatte o kadar çok bilgi depolamami istediki, tabi ben angut gibi bakinmakla yetindim. Ilk gün fotokopi makinesiyle hasir nesir oldum. Resmen önünde agaç oldum kök saldim. 
Bugünde arsiv yaptim. Vay gebermeyesiceler,  sanki bilerek arsiv odasina siçmislar stajyer herseyi yerine koysun diye. Bide bugun guzel giyinmistim, ustum basim toz oldu. Ben ustumdekileri 3 gün çikarmamayi dusunuyordum halbuki. EUEHEHUHH saka saka. 
Oyk. Gülemeyecek kadar yorgunum bugün (sabah 9 aksam 6 olacak o kadr.. ). Bekleyin beni bu haftasonu flas haberlerle karsinizdayim (dermisim). 
Bu arada arsiv odasinin karsisina tuvaleti koyan mimar kardese selamlar olsun.. Bütün gün çalisanlarin çatirdamalarini duydum. Hepinizmi amel oldunuz ? Ve bugünümü buldunuz ?

Neyseee, uzun uzun konusurum artik bunlardan.. Muah öpüldünüz. Yarin ceset gibi karsilarina çikmamak için uyumam gerekiyo ne yazikki. Saçim yaglimiydi yea ?

Neyse degilmis yarina idare eder.