staj sonrasi vol 1

Son bi haftadir basima gelmedik kalmadi. Nasil oldu, neyi dusundumde bunlari hayatima çektim bilmiyorum. Hep o nalet mahkeme duvari kari yuzunden. Neyse ona sonra deginecegim. 
Birincisi, su zombi görünümümden kurtulmak için kuaföre gittim geçen hafta. Neyse kadin yoluyo yoluyo bitmio. Bende strese giriyorum " vallahi kasimin hepsini aldi, kassiz kaldim, abboww" diye dusunurken, gayet hos, klas bi gorunume kavustum. Aksam eve yurumeye usenip, tarihi geçmis otobus kartimla otobuse bindim. Tamam suç bende. Lakin 2 durak sonra inecektim, ve aksamin o saatinde kontrölcü geçme ihtimali, bigün Emir'in bana asik olma ihtimalinden bile daha azdi. Korka korka bindim, bide ne goreyim, bes tane uniformali adam durakta bizim otobusu bekliyor. Etrafa "Siçizladim" bakisi atip, adama kartimi gosterirken kendimi " aa ben tarihinin geçtigini gormedimmm" diye sasirmaya hazirladim. Lakin oyunculugum yerin dibine batsin. Hic sasiramadim. Koskoca otobusun içinde utana sikila  ceza yedim. Ve ilk suçumuda islemis oldum. 
Ikincisi, Bruno'nun (bnm kumku patron) parasini kaybedip, hirsiz damgasi yemeyeyim diye, cebimden para verdim. 
Ucuncusu, bugün anneme pasta almaya magazaya girmisken, geçen hafta aldigim çantamdaki BB creme kasadan geçerken ötmesin mi. Kasiyer basladi "nerden bilelim geçen hafta aldigini ? fis nerde ? " diye hafiften sinirlerimi ziplatmaya.. ardindan bi güvenlik görevlisi tarafindan milletin gözü önünde sorguya çekildim...  

Hayir, bende "beni hirsizlikla suçlayamazsiniz, yirtarim daglariii enginlere sigmaaam tasarimm " diye bagirip çagiracagima, pasif pasif " hee, bakin ben surdumki bu kremden.. açilmisti ki zaten " gibisinden bisi zirvaladim. Ben niye pasifim ya ? Bugün stajdaki kari resmen benle bagirarak konustu butun gün. Telefonlara bak diyo. G*tüne sok telefonu. Ben olmasaydim napçaktin ? Lan öteki adaminda tatile çikacagi tuttu. Bütün telefon isi bana kaldi.



Anaymmmmm, bitsin su stajda evde bicamalarimla televizyonun karsisinda çuruyeyim.