iyice son gün.


son günüm, hic bir bok yapmadan geçer ve bütün günümü feysbukta Candy Crush'ta seviye atlayarak geçiririm saniyordum ki, bugün yine herifin biri yok. Yani "telefonun basinda, caresiz bekliyorum, bekliyorum ama cevaplayamayacagim biliyorum.. Yuregim diyorki,  kapiyi cek git, aramaz sormaz bekledigin konusmaz..." dadadatam. 

Son bir aydir postacidan baska bana kimse asilmadi. Dükkanin içinden geçtim, önünden bile bir tane bile yakisikli geçmedi. Hos bende BB kremimin yarattigi alerjiden ötürü suratim bir kesekli tarla misali dolasirken, yakisikli geçse bile sansimin sifirin altinda 50 olacagini biliyorum.. Olsun. Kartalaklarin arasinda kalmaktan iyidir. 

Son bir aydir, hayatimda hiç hissetmedigim kadar kendimi salak, gerizekalinin onde gideni hissediyorum. Is yerinde yaptigim aksakliklar ve telefondaki saçmaliklarim bir yana, bide geçenlerde yengem yuzume vurdu. Sormayinn bana kivrak zekaa sorularini yaf. Zeka varda sanki bide kivragini bulacaz. Yarim saatte bi alinan ilacin,  3 tanesikaç saatte alinir ? 

Bir bucuk degilmis. 
Bir saatmis.

Aman her ne boksa.

Zekam baska yerlere çalisiyor hem benim. Girmeyeyim o konulara (neye calisiyor acaba dusunme asamasindayim).