Hakan S.



Bu sabah enkaz gibi staj yerine gelmis ve yerimi almistim  ki, benim patron aradi. Adama telefonda ötürük oldugumu, kusup bizim evdeki haliyi batirdigimi, ardindan doktora gittigimi ve anca bugun is yerine gelebildigimi anlattim. Zira dün mahkeme duvari kariyla butun gunu basbasa geçirmemek için daglari delip, çölleri asmaya hazirdim. Sonunda kendimi evde bulasik yikarken buldum. E haliyle yalanlarin ardi arkasi kesilmedi. 
Az once ablam bana genç, yagusuklu ve zengin birini buldugunu söyledi. Vay anasini üçü bir arada. Tout option.  Hakan S. Hemen aramaya koyuldum ve kendisinin roportajina dustum. Kendisi bilmemne bilmemne markasi giyermismis, internetten anca bi steden alisveris yaparmis, New York'u cok severmis bilmemne. New York'u ebemde sever, paramiz olsa gitsek.. 
Tam kendisinin fotografini çikartip, odamin sag kosesine asip, kuantum teknigiyle onu kendime cekmeye karar vermistim ki, can alici sorunun can alici cevabiyla karsilastim : bir kadinda neye önem verirsiniz ?


- Kiyafetinden çok bakimli olmasina, yani elleri ayaklari saçi basi yapili, manikurlu pedikurlu olsun. 


Birincisi, saçim 1 senedir kuafor yuzu gormedi, kesim yok, rengi desen guneste kurumus kopek boku gibi.. 

Ikincisi, ben tirnaklarini yemeyi yeni birakmis, vitaminsizlikten tirnaklari kirilan, krem yuzu gormemis ellere sahip olan biriyim.
Ucuncusu, ayaklarimdan hiç bahsetmeyeyim  (41 numara oldugunu bilmeniz yeterli )


Umudumu yitirmeyip feysbukta kendisini arastirmistim ki, Mina isimli bi kiz arkadasi oldugunu gördüm. 

Kizin ismi bile bakimli aq. Mina. Zengin isimleride bi farkli oluyor anacim.


Benim ismim Kübra, pirt.. bii kere bu isimde tek bi ünlü bile yok, bi haber kanalinda oglen haber sunan spiker disinda.  Ha Kezban ha Kübra. Ne farkeder ?
tamam köylüyüm lan nolmus ? Onunda dedesi bakkaldi. (anasinin karnindan zengin firlamadi ya ).Bu arada kendisi sayesinde, iki uç marka ismi ogrenmis, bi internet sitesine girisimle çikisim bir olmus oldu.



Su kuantum seysini yinede denesem mi ? Belki bigün yolu buralara düser ( bi hücre çekirdegi kadar umudum var ama olsun )