enerji alanim


Kendine faydasi olmayan bit kadar mumu yakarak meditasyon yapiyorum matematik çalisirken. Iste o mumdan enerji almaya çalisiyorum. Bide tütsü almistim geçenlerde, hindistan cevizi kokuyordu. Bütün ev kirildik geçtik, bogulayazdik. Ne bileyim ben bu tütsüyü iyi bisi saniyordum. Acaba benim tütsüm mü ucuzdu ? Niye ya tütsü tütsüdür dimi ? 
Tabi tüm bunlar geçen haftaydi. Ne haftaydi ama. Pazartesi ogleden sonra haftaiçi olacak ekonomi sinavina çalisacaktim. Oglen o sinavin bir saat içinde olacagini ögrendigimdeki surat ifademi merak ediyorum. Kuyuya düsmüs kedi gibi bakindim etrafima. Sonra bütün hafta sinavlardan yakindim. Calissaydim, yumurtanin kapiya dayanmasini beklemeseydim byle olmicakti. Suc tamamen bendeydi. Olsun yinede yakindim. "Bu nasi soru beaaa " kagit bana bakiyor ben kagida. Olsun yine kopya cekmeyi basardim. " Sayfa sayfa formülü nasi ezberliyim ben hiiii ? ". Bide bizim siniftakiler bunu ogrendigindee " aaaa kubra hiç iyi bisi deil" diyolar. "Biliyoz ayi. Kendinde kopya cekme cesareti yok gelmis bana satasiyosun".
Vs vs

Finallerde bitti geçti... Geriye staj kaldi. Amaninnn oda yarin basliyor. Adam dosyalar felan vermisti ne yaptigimiza bi göz at diye. Birak göz atmayi, gözümün görmeyecegi bi yere firlatmisim. Nerdeler acaba ? Neyse bugün ögleden  sonra Dis göllesi var. Bisey yemeyeyimde orda ayi gibi tikinayim.