yumurtali botoks maskesi


Geçenlerde yengem bize geldi, bi maske onerdi, onada kuzeni onermis. Kuzeni nerden ele geçirdi bilmiyorum. Lakin yeni duydugum için hemen denemek istedim. 
önce peeling yapiyoruz, misir unu ile gul suyu karistirip. Bizim msir unu nasilsa, hamur gibi bisi oldu. Gene yuzume biraz surtunce kizardim çiktim. Olmustur heralde diyip, maske yapimina geçtim. 
Yumurta sarisi, limon suyu ve sütü karistirdik ve yuzumuze uyguladik.
Bekle .. 
bekle..
Bu arada beklerken mimiklerimizi oynatmamamiz gerekiyomus. Oyle tepkisiz bi on dakka durduktan sonra, yuzumun yanip borttugunu, gerildigini felan hissettim. 
Ve konusmaya çalisinca yuzumde bisuru çizgi olustu.


Demek 60-70 yasinda burusuk biri olucam. Halbuki televizyonda çikan ve bir tane bile yaslilik lekesi bulunmayan azerbaycanli otçu çöpçü nine gibi olucaktim. 


Bi kaç dakka daha boyle durunca, "Allah'im bi maske yuzunden böylemi kalacam yoksa ? Burusuk burusuk".
Insan böyle seyler olunca, hep ayni sekilde kalacakmis gibi geliyor. Ben ortaokuldayken yuzumde yara gibi bisi çikmisti. Yuzumden hiç kaybolmucakmis hissine kapilip gunlerce dua etmistim. Yarada mubarek iki hafta kalmisti suratimin ortasinda. 
Yuhelee
Velhasil bu maskenin sonunda suratimda bi degisiklik olmadi. Zaten yasimada uygun degilmis sonradan anladim. Benim neyime botoks ?