lunapark

Essek kadar olmusum, hala "fuara gidelim nölüür" diye tutturuyorum her sene. Bu senede yalvar yakar ablami ikna ettim ve gittik. Hayir fuarda mayisin 3. haftasinda gelio hersene, ve bi hafta içinde gittin gittin, gidemedin rüyanda görüosun. Ve senelerdir mayisin 3. haftasi burda yagmurlu geçiyor. Hayir bi hafta once gelseler 22 derece, bi hafta sonra gelseler ayni sekilde. Ama 3. hafta gelmeyin be kardesim. Hala anlamadiniz mi ? Kimse gelemio iste fuara yagmur yagiyorken.
Herneyse gittik, zaten toplasan 10 tane oyuncak var, bi tanesi bana atraktif geldi ve ayse ablayi tuttugum gibi kolundan oturttum oyuncaga. Dön Allah dön. Ben ayse ablanin "anneaaaaaaaaa" diye bagirisina gulecem derken nefessiz kalip ölüyordum herneyse. Içimiz disimiza çikmis bi sekilde indik ve hemen baska bi oyuncaga bindik. Ordada kusma derecesinde basimiz donunce, 5D filme girelim dedik. Salon 10 kisilik, musteri sayisi 5. Ben, ablam, Ayse abla ve iki tane 5-6 yasinda çocuk. Koltuklar kipramiyor, pervaneyle hava efekti verelim demisler, nasi geçti anlamadim, filmin sonunda baloncuklar felan çikti, bizde salak salak onlari patlatmaya calistik. O an disarda ki, herkesin bizi gordugu ekran aklima geldi ve hizla olay yerini terkettim. Ardindan "senede bi defa degilmi lan" psikolojisiyle baska bi oyuncaga bindim.  Hem döndürüyo hem takla attiriyo. Tek basima kimsesiz gibi bindim, ablamgil binmek istemediler. Oyuncak bi basladi ben sayikliyorum "Allahim pismanim bidaha binmicem nolur sag salim ineyim sundan ".. Bagirsam bagiramiyorum yanimda kimse yok. " Bu kiz salakmi niye binmis ?" diyecekler diye. Gözlerimi açiyorum kafam yere dogru bakiyor, zaten o an aletin kayisi kopsa beynim yerde parçalancak. Böyle ölmeek istemiyörümm diye diye, sol kolum sizlaya sizlaya indim oyuncaktan. Ve bidaha gitmemeye karar verdim.
B*k var Kübra lunaparkta.
Sol kolum aciyo anne :(